tag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post2056566374838096961..comments2024-02-28T10:18:09.923+02:00Comments on μία δε κλίνη κενή φέρεται εστρωμένη των αφανών: Εδώ Πολυτεχνείοdoctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comBlogger60125tag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-38486221311022112082012-01-13T18:37:09.916+02:002012-01-13T18:37:09.916+02:00Ein, φίλε μου, τώρα το είδα (αμεσότης ε;).
Τι είνα...Ein, φίλε μου, τώρα το είδα (αμεσότης ε;).<br />Τι είναι το lifo? Ο γνωστός χυμός; <br />Δεν ασχολούμαι φίλε. Το επίπεδό του ο καθένας το δείχνει στην πράξη. Η τήρηση μιας στοιχειώδους δεοντολογίας είναι αυτή που χαρακτηρίζει έναν ιστότοπο ως σοβαρό ή ως ....τρομακτικό. Οπότε η lifo απλώς επέλεξε...doctorhttps://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-62180122322981041672009-11-13T14:27:35.485+02:002009-11-13T14:27:35.485+02:00Έχουμε ανάγκη από θρύλους. Είναι αυθόρμητη τάση τω...Έχουμε ανάγκη από θρύλους. Είναι αυθόρμητη τάση των ανθρώπων, όπως αυθόρμητα βγήκαν στους δρόμους πολλά από τα παιδιά τότε. Είναι δύσκολο να είμαστε απολύτως δίκαιοι με τους ανθρώπους και τις καταστάσεις. Δεν μπορούμε να εξιδανικεύουμε γεγονότα και να ανιχνεύουμε ήρωες - φαντάσματα ούτε, απ' την άλλη πλευρά, να ευτελίζουμε το φόβο και να απαξιώνουμε τις πράξεις του καθένα ως "εκ του ασφαλούς" εκπορευόμενες. Μόνο την καπηλεία μπορούμε και οφείλουμε να καυτηριάζουμε.<br />Κι αν όλα τα παραπάνω ακούγονται ιδιαίτερα αόριστα, η μεγάλη μου απορία - που δεν νομίζω ποτέ να αντιπαρέλθω - είναι το ΠΩΣ μία ολόκληρη χώρα βυθίστηκε στην αφασία, τη μιζέρια, την ανυπαρξία, για εφτά ολόκληρα χρόνια.<br />"...οι Έλληνες προτιμούν να μην έχουν ψωμί να φάνε, παρά να μη λένε ελεύθερα αυτό που πιστεύουν." Μπααα!! Το "κι ο εαυτούλης τους πέταξε βζούμ, ταρατατατζούμ..." μου πάει πιο πολύ...<br />Όπως και νά' χει...ωραίο ποστ φίλε μου. Την ανάλυση και τις λεπτομέρεις τα περιμένω δια ζώσης σε λίγες μέρες ελπίζω. Στα πάτρια...Unknownhttps://www.blogger.com/profile/17088935889042058067noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-70608134053271306792008-11-24T17:34:00.000+02:002008-11-24T17:34:00.000+02:00Γιάννη, καλωσόρισες. Σχετικά με τα της αποδομήσεως...Γιάννη, καλωσόρισες. Σχετικά με τα της αποδομήσεως και της ισοπεδώσεως έχω ήδη τοποθετηθεί και νομίζω ότι η αποδόμηση αν δεν έχει ιδεολογικά κίνητρα (που στην περίπτωση την δική μου δεν έχει) αυτό ακριβώς ψάχνει: τις πραγματικές διαστάσεις, αφαιρώντας τις επιπρόσθετες ωραιοποιήσεις που προσθέτονται με την πάροδο του χρόνου.<BR/><BR/>Γιάννη (σακίδιο), το θέμα της Ολυμπιακής είναι πολύ μεγάλο και δυστυχώς σε αυτό το σημείο τα κόμματα της Αριστεράς είναι εντελώς λάθος. <BR/><BR/>Αν διαβάσει κανείς τον κανονισμό εργασίας της Ολυμπιακής θα φρίξει με τα δικαιώματα που έχουν οι εργαζόμενοι, πολλά εκ των οποίων είναι προκλητικά για τις εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα.<BR/><BR/>doctordoctorhttps://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-21221305358869606552008-11-24T10:54:00.000+02:002008-11-24T10:54:00.000+02:00Ας μην σχολιάσω τα τζάκια τύπου Ολυμπιακή...Ας μην σχολιάσω τα τζάκια τύπου Ολυμπιακή...Γιάννης Καραμήτροςhttps://www.blogger.com/profile/13196341227997399686noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-86340492529803708572008-11-23T20:10:00.000+02:002008-11-23T20:10:00.000+02:00Σταύρο, σεβαστά τα όσα λες, όμως στο θέμα με την Ο...Σταύρο, σεβαστά τα όσα λες, όμως στο θέμα με την Ολυμπιακή ώς έμμεσα επαγγελματικά εμπλεκόμενος με αυτήν και κυρίως ως πολλάκις παθών ως ταξιδιώτης, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω καθέτως, οριζοντίως, διαγωνίως και βουστροφηδόν. <BR/><BR/>Το δικαίωμα στην εργασία είναι ιερό. Το δικαίωμα στην τεμπελιά και το οθωμανικού τύπου δημοσιοϋπαλληλήκι, όπως και το δικαίωμα να απαιτούνε να συνεχίσει να υπάρχει αυτό το απαράδεκτο καθεστώς δεν μπορεί να γίνει δεκτό.<BR/><BR/>doctordoctorhttps://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-66255320162035145812008-11-22T21:47:00.000+02:002008-11-22T21:47:00.000+02:00Όχι Δημήτρη, δεν λέμε τα ίδια πράγματα!Φυσικά, έχε...Όχι Δημήτρη, δεν λέμε τα ίδια πράγματα!<BR/>Φυσικά, έχεις κάθε δικαίωμα να βγάζεις συμπεράσματα για το "Πολυτεχνείο" από τη στάση των Πολιτικών Προσφύγων στην Πολωνία ή όπου αλλού, ή από την άσχετη με την πραγματικότητα ιδεοληψία σου με την Ολυμπιακή και τους Συνδικαλιστές της.<BR/>Όπως έχεις κάθε δικαίωμα να πιστεύεις, με θρησκευτικό τρόπο ότι η Αριστερά κατασκευάζει σύμβολα επειδή δεν είναι τίποτα άλλο από κατασκευασμένα σύμβολα, και να εκθέτεις διάφορα κυκλικά επιχειρήματα για να το υποστηρίξεις.<BR/>Να με συγχωρείς, αλλά δεν λέμε τα ίδια πράγματα.<BR/><BR/>Έχω και εγώ το δικαίωμα να λέω τα παραπάνω έτσι; Παραδέχομαι ότι δεν είμαι αμερόληπτος. Επίσης ότι δεν έβαλα ούτε μισό επιχείρημα, επειδή πίστευα ότι θα πήγαινε χαμένο.<BR/><BR/>Και μια και βασίστηκες πολύ στον "απόντα" Β. Ραφαηλίδη. Επίτρεψέ μου να βάλω ένα link με την μαρτυρία κάποιου από τους πρωταγωνιστές της βραδυάς εκείνης, όπου γίνεται φανερό ότι η "ασφάλεια του πλήθους" δεν είναι πάντοτε "ασφαλής επένδυση"<BR/><BR/>http://stigalaria.wordpress.com/2008/11/16/odhgos-tank/#more-927ΣΠhttps://www.blogger.com/profile/03609041092386679435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-13936854799447917782008-11-21T08:32:00.000+02:002008-11-21T08:32:00.000+02:00Νομίζω ότι η αποδόμηση του Ραφαηλίδη είναι ακόμη ε...Νομίζω ότι η αποδόμηση του Ραφαηλίδη είναι ακόμη επίκαιρη. Η αριστερά δεν το κατανοεί (ή το κατανοούν ελάχιστοι εξ αυτής). <BR/><BR/>Είναι η πρώτη φορά που δεν πέρασα από εκεί φέτος και μου είναι πολύ γνωστά όλα αυτά με τις καρέκλες και τα τραπεζάκια (τα οποία έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να τα βγάλω στο youtube). <BR/><BR/>Παρόλα αυτά είναι η μόνη από τις επετείους που με αγγίζει (παρότι έχει καταπατηθεί από κομματίστικες φαρφάρες και δογματισμούς).<BR/><BR/>υ.γ . στο κέντρο μας ανάγνωσαν κείμενο για την επέτειο και πρόβαλαν και αντίστοιχο βίντεο (ναι για το στρατό μιλάω). ξαφνικά νόμιζα ότι ήμουν σε φοιτητική συνέλευση με τις τόσες επαναλήψεις της λέξης εξέργεση.<BR/><BR/>by cortlinuxAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-62470098102493192592008-11-21T00:39:00.000+02:002008-11-21T00:39:00.000+02:00Τήν καλημέρα μου στήν συντροφιά μία κουβέντα μόνο ...Τήν καλημέρα μου στήν συντροφιά <BR/>μία κουβέντα μόνο αφορμής δοθείσης από τόν τίτλο τής αναρτήσεως σας doctor<BR/>"...μία δε κλίνη κενή φέρεται εστρωμένη των αφανών" <BR/>γιά αυτούς τούς αφανείς, πού υπήρξαν όποτε τό εκάλεσαν οί περιστάσεις διαχρονικά, δυστυχώς δέν υπήρξε ποτέ επέτειος..καλόν είναι λοιπόν πρίν ολοκληρωθεί μιά ανάλυση σχετικά μέ αυτά τά γεγονότα νά σταθμίζεται καί ή προσφορά αυτών τών "αφανών" ώς προϊόν γνήσιας έκφρασης, τής αμφισβήτησης καί τής εξέγερσης, τού ανθρωπίνου όντος. Δέν είναι όλα ορατά μόνο υπό τό πρίσμα τού κοματικού ή τού προσωπικού κρυστάλου. Καλές οί αποδομήσεις οί ισοπεδώσεις καί όλα τά σχετικά εργαλεία τής διαλεκτικής αλλά υπάρχει, πάντα, ή πραγματική διάσταση τών πραγμάτων άς μήν χάνουμε λοιπόν τό μέτρο προσπαθώντες νά ενισχύσουμε τά επιχειρήματα μας ή νά αποδομήσουμε τών άλλων ή ακόμα χειρότερα προσπαθώντες νά υπερθεματίσουμε...<BR/>Αυτά είχα νά καταθέσω γιά τήν πρόοδον τής συζητήσεως καί γράματα γνωρίζωΓΙΑΝΝΗΣhttps://www.blogger.com/profile/11967592202078292690noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-20677650558126248052008-11-20T21:15:00.000+02:002008-11-20T21:15:00.000+02:00Γιάννη, νομίζω ότι η χούντα –αν δεν γινόταν το Κυπ...Γιάννη, νομίζω ότι η χούντα –αν δεν γινόταν το Κυπριακό- θα έπεφτε μετά από αυτήν της Πορτογαλίας.<BR/><BR/>-***<BR/>Άνευ ορίων, δεν νομίζω ότι προσπαθώ να δω το δέντρο χάνοντας το δάσος. Το αντίθετο κάνω. Θα μου ήταν πιο εύκολο, πιο ευχάριστο και σίγουρα θα «πούλαγε» περισσότερο αν αναλωνόμουν σε έναν διθύραμβο της επικής αντίστασης του Πολυτεχνείου, με ηχητικά ή οπτικά ντοκουμέντα. Απλώς εγώ μπήκα πιο βαθιά, έψαξα και να ξέρεις ότι πονάω συχνά όταν ψάχνω. Πονάω διότι είμαι αναγκασμένος (με μια περίεργη χαρά) να αναθεωρήσω κάποια πράγματα που είχα στην σκέψη μου. Όμως, αυτό είναι που θέλω και γι’αυτό ψάχνω. Το έγραψα και πιο πάνω: δεν είναι ισοπέδωση να γράφει κανείς ότι ουσιαστική αντίσταση δεν υπήρξε (είναι κοινό μυστικό ότιεκτός Αθηνών και ειδικά στην επαρχία υπήρξε πρωτοφανής στήριξη της χούντας η οποία υπάρχει ακόμα, ειδικά όταν απαξιώνεται το πολιτικό σκηνικό λόγω της εκτεταμένης διαφθοράς) και να την φέρει υπό τις κανονικές συνθήκες. Αυτό γράφει ο Ραφαηλίδης, στηλιτεύοντας μάλιστα τους αντιστασιακούς του Παρισιού που ήρθαν με την μεταπολίτευση για να δηλώσουν αγωνιστές και αυτοί… <BR/>-****<BR/>Greek rider, ομολογώ ότι δεν μπορώ να σκεφτώ το σενάριο με βαθύ ελληνικό κράτος και δημοκρατία σε στυλ Τουρκίας. Οι παπαριές της χούντας περί ελληνισμού και το overdose της προγονολατρείας έκαναν τον κόσμο να σιχαθεί αυτή την παρελθοντολαγνεία. Όμως αυτή επέστρεψε δριμύτερη μέσα από τις λαθρόβιες μεταμεσονύχτιες εκπομπές και μέσα από έναν υφέρποντα εθνικισμό σε όλα τα επίπεδα (ο αλβανός που σηκώνει βάρη είναι ομογενής ενώ ο ομογενής που βιάζει είναι ο αλβανός βιαστής κ.λπ.). <BR/><BR/>-***<BR/><BR/>Σπίθα, γνώριζες προσωπικά τον Ραφαηλίδη; Περιμένω σχετικό ποστ!<BR/><BR/>-***<BR/>Zaphod, έχεις δίκιο για τις ημερομηνίες. Μόνο αν η χούντα έπεφτε στις 18 Νοεμβρίου θα μιλούσαμε για ανεπανάληπτο έπος… <BR/>-***<BR/>Μερόπη, σε ευχαριστώ πολύ.<BR/><BR/>-***<BR/><BR/>Δείμε, όλο το βιβλίο του Ραφαηλίδη, όπως και όσα δικά του έχω διαβάσει είναι καταπληκτικά.doctorhttps://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-9592261385249981842008-11-20T21:12:00.000+02:002008-11-20T21:12:00.000+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.doctorhttps://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-76647817190282207622008-11-20T21:11:00.000+02:002008-11-20T21:11:00.000+02:00Hasapi grammata, ευχαριστώ και όσον αφορά το nick ...Hasapi grammata, ευχαριστώ και όσον αφορά το nick name σου, ο Ραφαηλίδης (ως φοβερός κριτικός κινηματογράφου) είχε γράψει σχετικά και πολύ εύστοχα (με την έκφραση «χασάπη γράμματα»). Αν το βρω θα σου το γράψω.<BR/>-***<BR/><BR/>Σταύρο, νομίζω ότι λέμε τα ίδια πράγματα με διαφορετικά λόγια.<BR/>Στην σύντομη ιστορική αναφορά που παρέθεσα παραπάνω νομίζω ότι είναι σαφές ότι το «ξύπνημα» του λαού συνέπεσε με το «άνοιγμα» της χούντας, με την φιλελευθεροποίηση.<BR/>Δεν έγραψα ότι δεν υπήρξε αντίσταση στην χούντα. Απλώς έγραψα ότι αυτή η αντίσταση που υπήρξε, υπερμεγεθύνθηκε και επικοποιήθηκε (συγχωρήστε μου το ρήμα, δεν ξέρω αν υπάρχει) από την επίσημη Αριστερά. Έτσι, συν τω χρόνω, κατέστη ένα είδος Ευαγγελίου, μία γιορτή, ένα Πάσχα της Αριστεράς, όπου οι Πασόκοι και οι νεοδημοκράτες δεν πρέπει να καταθέτουν στεφάνι, ούτε να αναρτούν πανώ σε αυτό το Πάσχα της Αριστεράς, με σκηνές που παραπέμπουν σε μαλλιο και γενιοτραβήγματα των ορθοδόξων με τους αρμένιους παπάδες στον Πανάγιο Τάφο. Η γιορτή έτσι, έγινε μία τελετουργία, με όλα όσα χαρακτηρίζουν το τελετουργικό της: ιερείς (βουλευτές και πολιτικούς αρχηγούς), ιερά βιβλία και βίους αγίων (πάσης φύσεως απομνημονεύματα αγωνιστών, διανθισμένα φυσικά με πολλές προσθήκες επί το επικότερον ή αποσπάσματα από τον παράνομο τύπο της εποχής), ύμνους (τραγούδια του Θεοδωράκη και του Λοΐζου), δοξολογίες (τα ηχητικά ντοκουμέντα με την φωνή της αγίας Δαμανάκη και του Παπαχρήστου), σταυρό του μαρτυρίου (τα στραπατσαρισμένα κάγκελα που διέλυσε το τανκ), Εσταυρωμένο (η τεράστια κεφαλή που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο όπου και γίνεται η απότιση του φόρου τιμής των επισκεπτών), άγιες εικόνες (η κλασσική ασπρόμαυρη εικόνα με το «έξω αι ΗΠΑ» εκ δεξιών και το «έξω το ΝΑΤΟ» εξ ευωνύμων (νομίζω) της πύλης του Πολυτεχνείου, η εικόνα με το τανκ να εισβάλει στο Πολυτεχνείο αλλά και πιο παλιά η εικόνα του Λαμπράκη να κρατάει το πανό που γράφει «Ειρήνη» ή του Μπελογιάννη με το γαρύφαλλο), πετραχήλι (η αιματοβαμμένη σημαία), και συχνάκις το απαραίτητο θυμίαμα (οι μολότοφ) στο καρβουνάκι (τα δακρυγόνα των μπάτσων). Έτσι τα γεγονότα από τον Φλεβάρη στην Νομική μέχρι τον Νοέμβριο στο Πολυτεχνείο βιώνονται ως η μεγάλη Εβδομάδα και η πτώση της χούντας βιώνεται ως το Πάσχα (τι κι αν συνέπεσε με την τραγωδία της Κύπρου ή με την επίσης τραγωδία της επιστροφής εν δόξη αυτού που την κοπάνησε στο εξωτερικό, του Καραμανλή καθώς και με την (άλλη μία) παροιμιώδη βλακεία που ειπώθηκε από τον Μίκη Θεοδωράκη: Καραμανλής η τάνκς).<BR/>Όλα αυτά τα σύμβολα συνθέτουν μιας θεολογικής και μεταφυσικής φύσεως δοξολογία της Αριστεράς απέναντι στην επίφαση νίκης της εν είδει ρεβάνς για τον εμφύλιο, επί της επάρατης δεξιάς και του παρακράτους της. Μιας Αριστεράς με τίμιους αγωνιστές, με ιδεολόγους που προτίμησαν να περάσουν τα καλύτερα χρόνια της ζωής τους στα ξερονήσια, στις φυλακές. Τόσο ιδεολόγους που πολλοί από αυτούς που «γεύτηκαν» τα καλά του σοσιαλισμού μετά τον εμφύλιο (στην Τασκένδη, στην Ρουμανία, στην Πολωνία κ.λπ.), όταν επέστρεψαν στην Ελλάδα, προτίμησαν να μην αναφέρουν τίποτα από όσα έζησαν για να μην βλάψουν το Κόμμα, και για να μην θεωρηθούν χαφιέδες, ρεφορμιστές, ρεβιζινιοστές, φραξιονιστές και άλλα τόσα σε –ιστές. Ένα δογματικό καθεστώς πλήρως εφάμιλλο με τον δογματισμό της εκκλησίας ή των ιδεολογημάτων της άκρας Δεξιάς. Ένα καθεστώς που κονιορτοποίησε, πολτοποίησε και ευνούχισε κάθε υποψία κριτικής στο Μεγάλο Πείραμα (τον υπαρκτό σοσιαλισμό): με διαγραφές και ανήθικες συμπεριφορές (βλ.Πλουμπίδη). <BR/>Ίσως αυτό δεν βλέπει η Αριστερά: ότι έχει στηθεί ως ιδεολογία χρησιμοποιώντας τα όπλα των εχθρών της και έτσι έχει εκφυλιστεί σε ένα κακό παραπλήρωμα θρησκείας. Μετά το 1990, ο εναγκαλισμός της με την εθνικιστική ιδεολογία αποτελεί –κατ’εμέ- το άκρον άωτον του δογματισμού και του τραγελαφισμού. Έτσι, θεωρείται σωστό από την Αριστερά να υποστηρίζει τους κηφήνες της Ολυμπιακής ή του ΟΣΕ που με κύρια ευθύνη τους οδήγησαν αυτούς τους οργανισμούς στην χρεωκοπία. <BR/>Σταύρο, αν ήθελα να ισοπεδώσω, θα μίλαγα περί ανυπαρξίας του Πολυτεχνείου, περί ανυπαρξίας νεκρών κ.λπ. Ξέρεις πολύ καλά τι θέλω να πω και τα έχουμε ξανασυζητήσει πολλάκις και αλλού (στο φόρουμ λογιστών taxheaven) . Ίσως η αποδόμηση, όταν αγγίζει τα χωράφια μας να φαίνεται ως ισοπέδωση, όμως η γραφή του Ραφαηλίδη δεν ισοπεδώνει αλλά εξορθολογίζει, αποκαθάρει και ευεργετεί την Αριστερά. Το λάθος της Αριστεράς είναι ότι δεν έδωσε το δικαίωμα στην άλλη γνώμη, στο διαφορετικό και στο αποκλίνον. Γι’αυτό και έχασε την επαφή της με τον κόσμο και έτσι σήμερα κάνει μόνο αυτό που μπορεί να φέρει ψήφους διαμαρτυρίας: φτηνή και λαϊκίστικη αντιπολίτευση εκ του ασφαλούς, μιας και αποκλείει συνεργασίες και συμμετοχή στην κυβέρνηση. Κόμμα που δεν θέλει να κυβερνήσει είναι κόμμα διαμαρτυρίας. Σ’ευχαριστώ πολύ για την συζήτηση και χαίρομαι για το ότι μπορούμε να διαφωνούμε επιχειρηματολογώντας και όχι με αλαλαγμούς και βρυχηθμούς που δυστυχώς βιώνουμε στα τηλεπαράθυρα…doctorhttps://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-8773417504374434502008-11-20T21:10:00.000+02:002008-11-20T21:10:00.000+02:00Αργόσχολε, χαίρομαι πολύ τα σχόλιά σου, πάντα είνα...Αργόσχολε, χαίρομαι πολύ τα σχόλιά σου, πάντα είναι εύστοχα και πίσω από αυτά κρύβεται ένα συνειδητοποιημένο και σοβαρό άτομο. Κρίμα που δεν αναρτάς θέματα στο ιστολόγιό σου. Μου άρεσε η προσπάθεια του κουτοπόνηρου να βγάλει γκόμενα κλαίγοντας για μια άλλη γκόμενα που βρήκε σε ένα σαμπουάν! <BR/>Για την αφισορύπανση τι να πω. Πριν λίγους μήνες, μια μέρα που έβρεχε καταρρακτωδώς με πολύ αέρα, μία τεράστια αφίσα από χαρτόνι (μία από τις χιλιάδες που τοποθετούνε διπλές με συρραπτικό γύρω από κολώνες της ΔΕΗ) που βρισκόταν στην νησίδα της Κύμης (ακριβώς στην γέφυρα της Καποδιστρίου) έφυγε και προσγειώθηκε στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου μου, ευτυχώς καλύπτοντας μόνο το οπτικό πεδίο του συνοδηγού. Κόλλησε στο τζάμι και δεν έφευγε με τίποτα. Στο φανάρι έβγαλα alarm , κατέβηκα και μέσα στην καταιγίδα κατάφερα έπειτα από αρκετή προσπάθεια να την αποκολλήσω. Αν είχε κολλήσει λίγο πιο πέρα, και βρισκόμουν στην εθνική ή έτρεχα φαντάζεστε τι θα είχε συμβεί. Στην χώρα της ατιμωρησίας όμως όλα αυτά φαντάζουν γραφικά.<BR/>Όσο για την Κύπρο, θα γράψω, εν καιρώ, και «πιάνω» αυτό που λες. Ακόμη και σήμερα, η συντριπτική πλειονότητα των ελλήνων (ελλαδιτών τε και Κυπρίων) όταν λέει λύση του κυπριακού εννοεί την ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα και την εκδίωξη όλων των τούρκων από εκεί (τούρκων τε και τουρκοκυπρίων). Οπότε, τα φορτώνουμε όλα στον ημιηλίθιο Ιωαννίδη και …καθαρίσαμε.<BR/><BR/>-***<BR/> Vripol, να’σαι καλά. Έστω κι έτσι, εισάγω τον Ραφαηλίδη ως …blogger και νομίζω ότι αν ζούσε θα είχε σίγουρα blog. Εδώ έχει ο Βαγγέλης ο Βενιζέλος.<BR/><BR/>-***<BR/><BR/>Glam, καλά με αυτή τη σημαία τι έγινε; Την είχε το ΠΑΣΟΚ τόσα χρόνια; Την φύλαγε λέει… και όπως λένε τα καρντάσια στο Ράδιο Αρβύλα (Κανάκης, Σερεβέτας και λοιποί) τι είναι το ΠΑΣΟΚ, εταιρεία φύλαξης; Φυλάει χαλιά και σημαίες;doctorhttps://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-9516387552726741582008-11-19T08:41:00.000+02:002008-11-19T08:41:00.000+02:00Αυτές είναι εμπειρίες. Συγκηνητικό ακι τόσο αληθιν...Αυτές είναι εμπειρίες. Συγκηνητικό ακι τόσο αληθινό.ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-16448095060992843962008-11-17T13:32:00.000+02:002008-11-17T13:32:00.000+02:00Δόκτωρ μου,έβαλα λινκ στο ιστολόγιο μου για την αν...Δόκτωρ μου,<BR/>έβαλα λινκ στο ιστολόγιο μου για την ανάρτηση σου αυτή που μου άρεσε τόσο πολύ.Meropihttps://www.blogger.com/profile/08776784521735229250noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-10561512087597070672008-11-17T10:17:00.000+02:002008-11-17T10:17:00.000+02:00Πολύ καλό το άρθρο. Τίμιος και αγωνιστής ο Ραφαηλί...Πολύ καλό το άρθρο. Τίμιος και αγωνιστής ο Ραφαηλίδης, αλλά για μένα η ουσία είναι αλλού:<BR/><BR/>Μπορεί το Πολυτεχνείο να λειτούργησε ως κολυμπήθρα του Σιλωάμ για μια ολόκληρη χώρα, αλλά ας μην ξεχνάμε πως ήταν μια :<BR/>"αυθόρμητη, αυτοκαθοδηγούμενη και <B>ακαθοδήγητη</B> από τα κόμματα φοιτητική εξέγερση"<BR/><BR/>Αν θυμάμαι καλά τα τότε κόμματα και οι νεολαίες της εποχής είχαν περίπου αποκυρήξει την έμπρακτη αντίθεση (εξέγερση) ενάντια στο καθεστως. Ακόμα και το ΚΚΕ.<BR/><BR/>Πως κατάφεραν μετά (όλοι μαζί) και την καπέλωσαν ένας θεός το ξέρει!<BR/><BR/>Δεν νομίζω πως οι πρωτεργάτες του όλου κινήματος (φοιτητές, αγρότες από τα Μέγαρα, αν θυμάμαι καλά, κτλ) είχαν κάποιο δόλο ή κάτι τέτοιο. Απεναντίας έβαζαν εν γνώση τους το κεφάλι τους στον Ντορβά, όπωε ειπώθηκε παραπάνω. Τώρα αν η ιστορία φουσκώθηκε δεν φταίνει αυτοί. Και όντως υπάρχουν άνθρωποι που ήταν εκεί από την μέρα, που έφαγαν το ξυλο της αρκουδας και δεν καταδέχτηκαν ποτέ να ζητήσουν την περιβόητη.....σύνταξη.<BR/><BR/>Παραπέρα είναι αστείο να υποστηρίζουμε πως το Πολυτεχνείο έριξε την χούντα - ούτε οι ημερομηνίες δεν βολεύουν!<BR/>Κατά την γνώμη μου την χούντα δεν την έριξε ούτε το Κυπριακό, ούτε βεβαίως η λαϊκή αποδοκιμασία. Την έριξε η ίδια της η ανικανότητα, η οποία ειδικά επί Ιωαννίδη είχε φτάσει στα όρια της βλακείας.Zaphodhttps://www.blogger.com/profile/10626179799565592380noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-21995881598926212022008-11-17T06:44:00.000+02:002008-11-17T06:44:00.000+02:00Αγαπητός ο Β.Ραφαηλίδης(Θυμάμαι τις συζητήσεις μας...Αγαπητός ο Β.Ραφαηλίδης<BR/>(Θυμάμαι τις συζητήσεις μας κάθε Σάββατο στην "θεωρία". Είχε εκδώσει βιβλία του)<BR/>Εξαιρετικός στην μουσική και στην κριτική ταινιών και όχι μόνο.<BR/><BR/>Καλή εβδομάδα doctor.ΣΠΙΘΑΣhttps://www.blogger.com/profile/01103973528557594403noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-75976631707064689032008-11-16T22:01:00.000+02:002008-11-16T22:01:00.000+02:00@doctor πολύ εύστοχο το κείμενο που δημοσιεύεις. Ν...@doctor πολύ εύστοχο το κείμενο που δημοσιεύεις. <BR/><BR/>Νομίζω ότι η κατάληψη του πολυτεχνείου δεν έριξε τη χούντα αλλά βοήθησε στην αποδυνάμωσης της δήθεν φιλελευθεροποίησης που επιχείρησε η χούντα. Χωρίς αυτή την κατάρρευση της άτυπης νομιμοποίησης το πιο πιθανό είναι ότι θα ήμασταν κάτι σαν τη "δημοκρατία" της Τουρκίας με το βαθύ κράτος των στρατιωτικών.<BR/><BR/>Αν βέβαια πει κάποιος για το σημερινό δικό μας "βαθύ" και διεφθαρμένο ελληνικό κράτος δεν θα έχει άδικο.Greek Riderhttps://www.blogger.com/profile/02837259450413170490noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-25308800560329591832008-11-16T21:03:00.000+02:002008-11-16T21:03:00.000+02:00Doctorε, Ίσως να ήταν πιο ορθό αν έγραφα για “… τη...Doctorε, <BR/><BR/>Ίσως να ήταν πιο ορθό αν έγραφα για “… την αποδόμηση Ή/ΚΑΙ το μηδενισμό των εκδηλώσεων αυτών …” ... Όμως εξακολουθώ να έχω την (αιρετική σε σχέση με τους πλείστους σχολιογράφους εδώ μέσα) άποψη ότι το Πολυτεχνείο αποτελεί πρώτον, μια εξέγερση που δεν ήρθε ουρανοκατέβατη και δεύτερον ΤΗΝ πιο μεγάλη αντιστασιακή πράξη κατά την χουντική επταετία. Έτσι έχει καθιερωθεί μάλιστα στη συλλογική συνείδηση του ελληνικού (και όχι μόνο) λαού. Ίσως όπως κάθε τι το έντονο παρήγαγε και μύθους που έφτασαν στην υπερβολή, όμως το αγωνιστικό φρόνημα, ο ηρωισμός και η αυτοθυσία από πολλούς ήταν εκεί. <BR/>Το σημαντικό (κατά τη γνώμη μου) είναι ότι όταν αποδομούμε ή απομυθοποιούμε κάποια γεγονότα (Πολυτεχνείο, Ελληνική Επανάσταση 1821, Εθνική Αντίσταση, Ρωσική Επανάσταση του 1917), να μην ακολουθούμε την τακτική του να προσπαθούμε “να σώσουμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος”. <BR/><BR/>Επίσης να δηλώσω ότι σε μεγάλο βαθμό με εκφράζουν αυτά που γράφει (εις διπλούν) ο σχολιογραφος Stavros. Και διώξεις υπήρξαν και βασανιστήρια, αλλά και αντιστάσεις! <BR/><BR/>******<BR/>@ Argosholos & ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk), <BR/><BR/>“...οι δικτάτορες [ΔΕΝ] ήταν [ΑΠΛΩΣ] καραγκιόζηδες και [ΔΕΝ] έκαναν [ΑΠΛΩΣ] την βλακεία με το πραξικόπημα...”, αλλά ενσυνείδητα οργάνωσαν και εκτέλεσαν το πραξικόπημα της 15ης του Ιούλη του 1974 για να δώσουν την ευκαιρία στην Τουρκία να εισβάλει στην Κύπρο κι έτσι να πετύχουν τη Διπλή Ένωση (κλείνοντας και το κυπριακό και ξεμπερδεύοντας και με το Μακάριο και με τους κουμμουνιστάς). Δεν είναι τυχαίο που τα πλείστα φυλάκια της Εθνικής Φρουράς στα παράλια της Κερύνειας παρέμειναν άδεια - χωρίς επάνδρωση! <BR/>Τι παει να πει, Argosholε, “… Απλώς προσπάθησαν να κάνουν την Ένωσιν…”; <BR/><BR/>Anef_Oriwn<BR/>Κυριακή 16/11/2008 – 9:02 μ.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-24565201652363194492008-11-16T17:19:00.000+02:002008-11-16T17:19:00.000+02:00"Tέλος σε παρακαλώ γράψε κάτι για τη Κύπρο"Δεν είμ..."Tέλος σε παρακαλώ γράψε κάτι για τη Κύπρο"<BR/>Δεν είμαι ειδικός στο θέμα αλλά η εντύπωση που έχω είναι πως πάλι καλά που οι δικτάτορες ήταν καραγκιόζηδες και έκαναν την βλακεία με το πραξικόπημα. Αν δεν το είχαν κάνει η χούντα θα βασίλευε για αρκετά χρονάκια ακόμα :(Γιάννης Καραμήτροςhttps://www.blogger.com/profile/13196341227997399686noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-10510166408220943752008-11-16T00:27:00.000+02:002008-11-16T00:27:00.000+02:00Ο κυνισμός, δεν είναι πάντοτε η καλύτερη θεώρηση τ...Ο κυνισμός, δεν είναι πάντοτε η καλύτερη θεώρηση της σημασίας ορισμένων γεγονότων.<BR/>Το θέμα είναι ότι, όπως ο Ανδρέας Λεντάκης ΔΙΚΑΙΟΥΤΟ να δηλώνει ότι ως Άνθρωπος δεν αισθανόταν άνετα στην προοπτική να πεθάνουν οι Χουντικοί στην Φυλακή, άλλο τόσο ο Ραφαηλίδης ΔΙΚΑΙΟΥΤΟ να γράφει και να λέει ότι είπε για την Αντίσταση (και ας ήταν οι συντάκτες του ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ και της ΑΥΓΗΣ αυτοί που ήταν "στην απέξω" της ΕΣΗΕΑ και που μαζί του κέρδισαν τις προσφυγές).<BR/>Εμείς όμως δικαιούμαστε έστω και αν συμμετείχαμε ή όχι ότι του Νοέμβρη του 73 προηγήθηκε ο Φλεβάρης; Ότι τότε, στη Νομική, δεν είχε αρθεί τίποτα περί του "συνέρχεσθαι"; Και ότι τότε, εκείνον τον Φλεβάρη οι "στρατεύσεις" (ανάκληση αναβολής) οι φυλακίσεις, οι βασανισμοί, ήταν στην ημερήσια διάταξη; Δικαιούμαστε να ξεχνάμε τις εκατοντάδες που έμειναν 77 μήνες φυλακή και όχι "μόνο" δέκα; Διακαιούμαστε να ξεχνάμε τις δίκες της Δημοκρατικής Άμυνας, του ΠΑΜΕ, του "Ρήγα"; το χτύπημα της ΚΝΕ μετά το Πολυτεχνείο; Δικαιούμαστε να ξεχνάμε γιατί οι ώμοι του Ανδρουλάκη είναι όπως τους βλέπουμε τώρα; Δικαιούμαστε να ξεχνάμε τα σημάδια από ασβέστη στο πρόσωπο του Κώστα Κάππου;<BR/>Και επί τέλους, πιο πολλά δικαιώματα στην πολιτική καριέρα είχε κάποιος (ή κάποια ή κάποιοι) που "διάβαζε" την εποχή εκείνη (δεν μιλάω για τον Χριστόδουλο - αυτοί που γνωρίζουν ...ξέρουν για ποιόν, για ποιαν ή ποιους μιλώ) από όσους έγιναν "γνωστοί" στο Πολυτεχνείο;<BR/>Δημήτρη μου, φίλτατε doctor επίτρεψέ μου να διαφωνώ για το τι εστί "αποδόμηση" και τι "ισοπέδωση".<BR/>Και, σαν μεγαλύτερος μια συμβουλή: Διδάξου από την σεμνότητα της Μερόπης που εγκαινίασε τους σχολιασμούς.ΣΠhttps://www.blogger.com/profile/03609041092386679435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-37094234181606353492008-11-16T00:26:00.000+02:002008-11-16T00:26:00.000+02:00Ο κυνισμός, δεν είναι πάντοτε η καλύτερη θεώρηση τ...Ο κυνισμός, δεν είναι πάντοτε η καλύτερη θεώρηση της σημασίας ορισμένων γεγονότων.<BR/>Το θέμα είναι ότι, όπως ο Ανδρέας Λεντάκης ΔΙΚΑΙΟΥΤΟ να δηλώνει ότι ως Άνθρωπος δεν αισθανόταν άνετα στην προοπτική να πεθάνουν οι Χουντικοί στην Φυλακή, άλλο τόσο ο Ραφαηλίδης ΔΙΚΑΙΟΥΤΟ να γράφει και να λέει ότι είπε για την Αντίσταση (και ας ήταν οι συντάκτες του ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ και της ΑΥΓΗΣ αυτοί που ήταν "στην απέξω" της ΕΣΗΕΑ και που μαζί του κέρδισαν τις προσφυγές).<BR/>Εμείς όμως δικαιούμαστε έστω και αν συμμετείχαμε ή όχι ότι του Νοέμβρη του 73 προηγήθηκε ο Φλεβάρης; Ότι τότε, στη Νομική, δεν είχε αρθεί τίποτα περί του "συνέρχεσθαι"; Και ότι τότε, εκείνον τον Φλεβάρη οι "στρατεύσεις" (ανάκληση αναβολής) οι φυλακίσεις, οι βασανισμοί, ήταν στην ημερήσια διάταξη; Δικαιούμαστε να ξεχνάμε τις εκατοντάδες που έμειναν 77 μήνες φυλακή και όχι "μόνο" δέκα; Διακαιούμαστε να ξεχνάμε τις δίκες της Δημοκρατικής Άμυνας, του ΠΑΜΕ, του "Ρήγα"; το χτύπημα της ΚΝΕ μετά το Πολυτεχνείο; Δικαιούμαστε να ξεχνάμε γιατί οι ώμοι του Ανδρουλάκη είναι όπως τους βλέπουμε τώρα; Δικαιούμαστε να ξεχνάμε τα σημάδια από ασβέστη στο πρόσωπο του Κώστα Κάππου;<BR/>Και επί τέλους, πιο πολλά δικαιώματα στην πολιτική καριέρα είχε κάποιος (ή κάποια ή κάποιοι) που "διάβαζε" την εποχή εκείνη (δεν μιλάω για τον Χριστόδουλο - αυτοί που γνωρίζουν ...ξέρουν για ποιόν, για ποιαν ή ποιους μιλώ) από όσους έγιναν "γνωστοί" στο Πολυτεχνείο;<BR/>Δημήτρη μου, φίλτατε doctor επίτρεψέ μου να διαφωνώ για το τι εστί "αποδόμηση" και τι "ισοπέδωση".<BR/>Και, σαν μεγαλύτερος μια συμβουλή: Διδάξου από την σεμνότητα της Μερόπης που εγκαινίασε τους σχολιασμούς.ΣΠhttps://www.blogger.com/profile/03609041092386679435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-44709907563831966392008-11-15T16:32:00.000+02:002008-11-15T16:32:00.000+02:00O athanatos Rafailidis...Mia "*Misirlou" sti mnimi...O athanatos Rafailidis...<BR/><BR/>Mia "*Misirlou" sti mnimi tou<BR/>(* O N F M itan proswpikos tou filos kai tou ekane kathe xrono plaka sto verolino se mia elliniki taverna pou eixe amesi sxesi me afto to tragoudi. Anekdotologika exei ipothi pws itan ena apo ta teleftea pragmata pou anefere kai o idios ws edoni mnimi)hasapi grammatahttps://www.blogger.com/profile/17470606341606835894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-60187930899509421692008-11-14T22:49:00.000+02:002008-11-14T22:49:00.000+02:00Επ' ευκαιρία , είδε κανείς την (επικεφαλής ) σημαί...Επ' ευκαιρία , είδε κανείς την (επικεφαλής ) σημαία στην περσινή πορεία;<BR/>Ήταν πολύ μικρότερη απ' ότι των προηγούμενων ετών.....<BR/>Ασε το τι ξύλο έχει πέσει για το ποιός θα την κατέχει......glamhttps://www.blogger.com/profile/17830075181720906678noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-81022731350630759742008-11-14T22:31:00.000+02:002008-11-14T22:31:00.000+02:00Αχ ρε Βασίλη.Σέ φαντάζομαι νά ζούσες καί να μπλογκ...Αχ ρε Βασίλη.Σέ φαντάζομαι νά ζούσες καί να μπλογκάριζες..Μπράβο Δόκτορα. Καλύτερο δώρο δέν θα μπορούσες να μας κανεις...<BR/><BR/>vripolίδης rafailίδηςvripolhttps://www.blogger.com/profile/07020338980226731972noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1122453980296390757.post-35902811054684557052008-11-14T20:51:00.000+02:002008-11-14T20:51:00.000+02:00Ας καταχραστώ λίγο ακόμα τον χώρο, γιατί η συζήτησ...Ας καταχραστώ λίγο ακόμα τον χώρο, γιατί η συζήτηση είναι ωραία πάνω απ'όλα θυμίζει σε μένα εποχές που μάλλον δεν θα ξανάρθουν... <BR/>Τότε πήγαινα 5η Γυμνασίου στον Αγ Νικόλαο Νεάπολης στα Εξάρχεια ψηλά. Θυμάμαι το Σάββατο ότι οι πυροβολισμοί δεν σταματούσαν καθόλου όλο το πρωί, παρόλο που η κυκλοφορία δεν είχε διακοπεί τελείως.<BR/>Μετά θυμάμαι τη πρώτη ελεύθερη γιορτή του Πολυτεχνείου. Κάποιος τύπος είχε βάλει κιόσκι και έκλαιγε την Ιλεάνα του, μια πολύ όμορφη κοπέλα, τουλάχιστον στη φωτογραφία, που τη σκότωσαν εκείνη τη νύχτα. Πολλοί συγκινήθηκαν τότε από το δράμα του και γράφανε και οι εφημερίδες συγκινητικές στιγμές. Τότε είδα πρώτη φορά κεριά να καίνε γύρω από τη φωτογραφία, σε στύλ Νταϊάνας. <BR/>Τελικά η φωτογραφία ήταν από διαφήμιση σαμπουάν και ο τύπος απλώς προσπαθούσε να εκμεταλλευτεί το κλίμα της εποχής για να βρει γκόμενα...<BR/>Πάντως από την εποχή εκείνη το μόνο που έμεινε είναι η ηχορύπανση, η αφισορύπανση και πάνω απ'όλα η εξοικείωση του ματιού με τη κατάντια των πανεπιστημιακών χώρων και του κέντρου της πόλης. Ομολογώ ότι η εποχή 1975-80 ήταν δύσκολη για τους αφισοκολλητές, αφού ήταν το τελευταίο οχυρό της δεξιάς για να σέρνει τους αριστερούς στα δικαστήρια για "παράνομη αφισοκόλληση" και ρύπανση. Ακόμα η έκφραση "αφισοκολλητής" είναι αρνητική, άσχετα αν πια την αφισοκόλληση των κομμάτων την κάνουν αλλοδαποί και όχι νεολαίοι (τι λέξη!).<BR/>Η εκδίκηση ήρθε από την δεκαετία του 80 και μετά. Σήμερα φτάσαμε στο σημείο να μη τολμάει κανένας να αφαιρέσει τα κουρέλια που κρέμονται στις Εθνικές οδούς και τις κολώνες για να μη κατηγορηθεί για φασίστας (άσε που αν είναι υπάλληλος καθαριότητας, βαριέται κιόλας...). Μάλιστα αυτοί που καλούν σε συγκεντρώσεις που ήδη εχουν γίνει 1 χρόνο πρίν, δεν σκέφτονται να αφαιρέσουν τα κουρέλια τους που καταγγέλουν τη καταστροφή του περιβάλλοντος από τον καπιταλισμό και υπόσχονται ένα όμορφο μέλλον...Ειδικά οι υποψήφιοι δήμαρχοι, 2 χρόνια μετά τις εκλογές, ακόμα μας χαμογελάνε και μας εκδικούνται που δεν τους αφήσαμε να ομορφήνουν τη πόλη μας.<BR/><BR/>Tέλος σε παρακαλώ γράψε κάτι για τη Κύπρο. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι απλώς έγινε προδοσία. Ειδικά εσύ που ψάχνεις τα πάντα, ξέρεις ότι η Λευκωσία δεν διαιρέθηκε το 74, αλλά 10 χρόνια πριν. Άλλωστε δεν νομίζω ότι ο μειωμένης ευφυίας Ιωαννίδης έκανε ότι έκανε επειδή ήταν προδότης. Απλώς προσπάθησαν να κάνουν την Ένωσιν, που ήταν καθολικός εθνικός πόθος, γιατί αυτή ήταν η ιδεολογία, ακόμη και του Γ. Παπανδρέου ή του Μακάριου. Ακόμη και σήμερα μας αρέσουν και επιτρέπουμε ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας τα συνθήματα να σπάσουμε τα σύνορα να μπούμε στη Τουρκία ή να πάρουμε τα Σκόπια και φυσικά θεωρούνται εθνικώς ορθά. Ποιος ονομάζει προδοσία αυτά τα συνθήματα και την ιδεολογία; Υπάρχει λογικός άνθρωπος που δεν ξέρει ότι αν τυχόν γίνονταν κάτι τέτοιο, τα αποτελέσματα θα ήταν οδυνηρά και τουλάχιστον ανάλογα του Κυπριακού;argosholoshttps://www.blogger.com/profile/06187452721037141331noreply@blogger.com