Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Μισαλλοδοξία και Φανατισμός




Τον Φεβρουάριο του 2006, στο θέατρο του Νέου Κόσμου "ανέβηκε" η θεατρική παράσταση με τίτλο "εγώ, το θείο βρέφος".
Η υπόθεση του έργου έχει ως εξής: Στη Γαλιλαία ζει ο Αντώνης, ένα παιδί που ζηλεύει το γειτονόπουλό του, βλέποντας να το ψάχνουν οι μάγοι και προσπαθεί να τους παραπλανήσει ότι αυτός είναι το Θείο Βρέφος. Συνειδητοποιώντας τελικά πως δεν μπορεί να γίνει θεός στη χώρα του, φεύγει και έπειτα από χρόνια γράφει στους γονείς του ότι στην Κίνα έχει γίνει Βούδας.
Να κατεβεί η παράσταση ζητούσαν με πλακάτ και συνθήματα συγκεντρωμένοι έξω από το θέατρο που δήλωναν «χριστιανοί ορθόδοξοι της Ελλάδος», ανάμεσα στους οποίους και καλόγεροι, στις 21/2/2006.
Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, οι συγκεντρωμένοι φώναζαν «είστε Αντίχριστοι!» και «θα σας κάψουμε», ενώ είχαν μπλοκάρει το δρόμο μπροστά από το θέατρο εμποδίζοντας και τους θεατές να εισέλθουν στην παράσταση.
Ο Β.Θεοδωρόπουλος (ο σκηνοθέτης) και οι συντελεστές του έργου πρόλαβαν και κλειδώθηκαν μέσα στο θέατρο, ενώ οι συγκεντρωμένοι φώναζαν «αν δεν κατεβάσετε το έργο, θα σας κάψουμε».

Πάντως, η παράσταση δόθηκε, αν και ξεκίνησε με καθυστέρηση, και με την αστυνομία έξω από το θέατρο.
Στις 13/1/2009 εκδικάστηκε η υπόθεση:
Αθώοι κρίθηκαν από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο οι έξι κατηγορούμενοι συντελεστές της θεατρικής παράστασης «Εγώ είμαι το θείο βρέφος» που είχε ανέβει τον Σεπτέμβριο του 2006. Στο σύνολο τους αντιμετώπιζαν την κατηγορία της κακόβουλης καθύβρισης της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Ενώπιον του δικαστηρίου βρέθηκαν ο συγγραφέας και σκηνοθέτης Γιάννης Καλαβριανός, οι ηθοποιοί Αναστασία Μποζοπούλου, Ευθύμιος Παπαδημητρίου, Μαρία Κοσκινά, Χρήστος Θεοδωρίδης και ο καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου του Νέου Κόσμου Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος.
Η κατηγορία είχε απαγγελθεί μετά από μήνυση πολιτών που υποστήριζαν ότι η επίμαχη παράσταση του Θεάτρου Νέου Κόσμου προσβάλει το θρησκευτικό συναίσθημα.
Απολογούμενοι οι έξι κατηγορούμενοι τόνισαν ότι δεν είχαν πρόθεση να βλασφημήσουν ενώ όπως ανέφεραν κανένας από τους θεατές δεν είχε αισθανθεί προσβεβλημένος. Το δικαστήριο έκρινε ότι δεν στοιχειοθετήθηκε η κατηγορία.

Πηγές:
Βλέπε επίσης σχετικό θέμα του φίλου blogger Ροϊδη: http://roides.wordpress.com/2009/01/15/15jan09/

***

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι "θεματοφύλακες" της Ηθικής, φανατικοί χριστιανοί προσπαθούν να επιβάλουν τα πιστεύω τους στην κοινωνία.
Με πρόσχημα την προστασία των συμβόλων της πίστεώς τους, εκφράζουν στην κοινωνία τα πραγματικά τους πιστεύω: την φίμωση κάθε διαφορετικής άποψης για τις ιδεοληψίες τους και την προσπάθεια πλήρους κατίσχυσης της δικής τους θρησκείας απέναντι σε ο,τιδήποτε διαφορετικό.
Δυστυχώς, στον ίδιο δρόμο της μισαλλοδοξίας κινείται και το ΚΚΕ.
Με πρόσχημα "το δικαίωμα στην απεργία" εμποδίζει ή προπηλακίζει εργαζομένους που δεν θέλουν να απεργήσουν, θεωρεί αριστερό μόνο όποιον έχει κομματικό διαβατήριο, προβαίνει σε βαθιά αντιδημοκρατικές πράξεις και μέσω της κ.Κανέλλη καλλιεργεί έναν οπισθοδρομικό -κατ'επίφασιν αριστερό- εθνικισμό.
Δυστυχώς όμως και ο ΣΥΝ, μετά την εκλογή του κ.Τσίπρα στην ηγεσία του, έχει μπει και αυτός στον εύκολο και ανέξοδο δρόμο του λαϊκισμού και της εκ του ασφαλούς αντιπολίτευσης. Κρίμα, που πολύ συμπαθείς και αξιόλογοι πολιτικοί, όπως ο κ.Κουβέλης ή ο κ. Παπαγιαννάκης έχουν παραγκωνιστεί. Τα νούμερα στις δημοσκοπήσεις ήρθαν, έφυγε όμως η ποιότητα του λόγου του ΣΥΝ.

Ο δογματισμός, η μισαλλοδοξία, ο φανατισμός κυριαρχούν στην κοινωνία.
Στα κανάλια κυριαρχεί όχι όποιος έχει τα σωστότερα επιχειρήματα αλλά όποιος καταφέρνει να καλύψει με την φωνή του τους άλλους.
Ο μέσος νεοέλληνας διαποτίζεται καθημερινά με μίσος, με φανατισμό και διδάσκεται από τους ταγούς και νομείς της εξουσίας σε μια πρόσληψη της πραγματικότητας με όρους αυτοεκπληρούμενης προφητείας.
Όλα αυτά, εν μέσω μιας τεράστιας παγκόσμιας οικονομικής κρίσης που πλέον χτυπάει και την δική μας πόρτα. Αντί της σοβαρότητος όμως, βλέπουμε όλοι μια μακαριότητα, μια νωχέλεια και μια συνειδητή απραξία. Σε κυβέρνηση και αντιπολίτευση.
Μου θυμίζει όλη αυτή η κατάσταση την εικόνα από τον Τιτανικό που βυθιζόταν, και η ορχήστρα αμέριμνη έπαιζε μουσική.
Εύχομαι να μπει νερό γρήγορα στο τρομπόνι μπας και ξυπνήσει κανείς...

doctor


Υ.Γ. Φοβάμαι ότι ένα "θερμό" επεισόδιο με την Τουρκία, δεν θα "χάλαγε" τον Καραμανλή και τον Ερντογάν. Το αντίθετο μάλιστα... Ήδη ο φιλοκυβερνητικός τύπος "παίζει" διάφορα σενάρια προσπαθώντας να αποπροσανατολίσει τον κόσμο.

46 σχόλια:

xasodikis είπε...

Αυτό το υστερόγραφο πολύ με ανησύχησε.

Όσο για την αφορμή του ποστ, ευτυχώς που το δικαστήριο στάθηκε αυτήν τη φορά στο ύψος του και δεν βρέθηκε κανένας Γαβαλάς στην έδρα...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Μου θύμισες μία πραγματική ιστορία.

Πριν από χρόνια απέναντι από την εταιρία που δούλευα υπάρχει ένα σινεμά (επί της Κοδρικτόνος) και επειδή διεξάγονταν στην Ελλάδα φεστιβάλ Ελληνικού και Τουρκικού κινηματογράφου επέλεξαν να προβάλουν Τουρκικές ταινίες.

Το έμαθαν οι χρυσαυγίτες και γέμισαν τους τοίχους του σινεμά με συνθήματα που μπορείς να φανταστείς.

Το αποτέλεσμα ήταν η διοίκηση του κινηματογράφου να προσλάβει σεκιουρητάδες. Μιας και ήμουνα νεόφερτος στην χώρα μας το γεγονός ότι ένας κινηματογράφος χρειάζεται σεκιουρητάδες για να προβάλει Τουρκικές ταινίες με άγχωσε. Πλέον (δυστυχώς?) δεν με εκπλήσει τίποτα...

περιούσιος είπε...

Αποτελεί τιμή για την ελληνική δικαιοσύνη,ότι αρχίζει σιγά σιγά να καθιερώνεται μια νομολογία, η οποία πόρρω απέχει από αυτή των τελών της δεκαετίας του '80, όταν και είχε εκδοθεί η περιβόητη απόφαση περί απαγόρευσης προβολής του"ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥ" και η οποία απλά αθωώνει όσους κατηγορούνται για καθύβριση της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Αλλά όσο υπάρχει φανατισμός, αυτά θα συμβαίνουν.
Υ.Γ.Ανησυχητικό, πράγματι, το υστερόγραφο!

doctor είπε...

xasodikis, περιούσιος, επί του υστερογράφου, έτσι το "είδα" μέσα από τις κουτοπόνηρες δημοσιεύσεις και πρωτοσέλιδα του φιλοκυβερνητικού τύπου.
Επίσης, βλέπω μια αγωνιώδη προσπάθεια ώστε να αναδειχθούν στην δημοσιότητα διάφορα επουσιώδη θέματα, π.χ. η απαγωγή του εφοπλιστή Παναγόπουλου που κάλυψε πριν 2-3 ημέρες το 95% του δελτίου των καναλιών.

Και ο Ερντογάν έχει προβλήματα και μάλιστα πολλά.

Δεν ξέρω, μακάρι να κάνω λάθος και να μην πέσουν τόσο χαμηλά για μικροκομματικές σκοπιμότητες. Με την φωτιά δεν παίζει κανείς.

Μακριά από εμένα φυσικά κάθε θεωρία συνωμοσίας.

Χασοδίκη, η απόφαση του Πλημμελιοδικείου είναι τελεσίδικη;

Περιούσιε, αυτή η απόφαση κινείται σε καλό δρόμο και είναι υπέρ της Δημοκρατίας και υπέρ της ελευθερίας της έκφρασης.
Και εμένα μου την σπάει η καμπάνα της εκκλησίας που ακούγεται κάθε Κυριακή πρωί, αλλά δεν πήγα να πλακώσω τον καντηλανάφτη στο ξύλο, ούτε είπα στον παπά ότι θα τον κάψω...

doctor

doctor είπε...

Ioannisk, ωραία εμπειρία είχες στην Ελλάδα!!!

Πρόλαβες και τα αίσχη των χριστιανοταλιμπάν στον "τελευταίο Πειρασμό;".

doctor

Unknown είπε...

Παντως στο θέμα με την Τουρκική "προκλητικότητα" μου αρέσει που όλοι εύκολα αναφέρουν ότι επειδή η Τουρκία έχει εσωτερικά θέματα δημιουργεί εντάσεις, λες και εμείς δεν έχουμε εσωτερικά θέματα και δεν βολεύει κάποιους να υπάρξουν η να ανακαλυφθούν εντάσεις. Δεν λεώ ότι θα δημιουργήσουν θέμα, άλλα ότι πιθανόν τα ΜΜΕ να υπερβάλλουν για θέματα τα οποία μάλλον είναι συνηθισμένα για να αποπροσανατολίσουν και να συσπειρώσουν τον Ελληνικό λαό. Και λέγοντας συνηθισμένα εννοώ πράγματα όπως τουρκικές παραβιάσεις που έτσι και άλλιως γίνονται συνέχεια, απλά ανάλογα με την ειδησιογραφεία άλλες φορές γίνονται μονόστηλο και άλλες γινονταί ισοδύναμο Τουρκικής έισβολής.
Όσο για την ιστορία με τη Τουρκική φρεγάτα, χωρίς να γνωρίζω πολλές λεπτομέρειες απλά να σας αναφέρω ότι έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια τουρκική φρεγάτα να κατεβαίνει το στενό του κάβο ντόρο όταν υπηρετούσα στο ΠΝ. Όσο και αν σε κάποιους αυτό φαίνεται περίεργο έχουν δικαιωμα διέλευσης από αυτα τα στενά και σίγουρα έχουν ξαναπεράσει πολλές φορές. Φυσικά υπάρχουν κανόνες διέλευσης, αλλα στο ΠΝ. δεν το θεωρούν τοσο περιεργο σαν γεγονός, κάθε άλλο. Πάντως τότε πουθενά δεν έιναι είδηση για Τουρκική φρεγάτα που κατέβαινε το κάβο ντόρο και πέρασε από την αττική.

pølsemannen είπε...

Φαίνεται καθάρισε ο Βουδαντώνης από Κίνα μεριά και δεν γίναμε ακριβώς ίσα και όμοια με το Ιράν...

Την Καραμανλάρα δεν την συμφέρει ορίτζιναλ θερμό επεισόδιο, παρά μόνο ένα ντεμέκ τέτοιο, διότι μετά θα πρέπει να τρέχει να ευχαριστεί τον Μπάρυ Ο' Μπάμα από το βήμα της Βουλής...

xasodikis είπε...

Όχι, η απόφαση μπορεί να προσβληθεί με έφεση, αλλά μάλλον όχι από αυτούς που έκαναν τη μήνυση. Ο εισαγγελέας δεν πιστεύω να τολμήσει, οπότε λογικά έληξε το θέμα.

doctor είπε...

konstantinos, εκπληκτική προσέγγιση. Ό,τι ακριβώς σκεπτόμουνα.
Φανταστείτε η απαγωγή του εφοπλιστή να συνέπιπτε με τις νύχτες των επεισοδίων στην Αθήνα....

doctor

doctor είπε...

polsemannen, κι εγώ νομίζω ότι ένα ντεμέκ επεισόδιο είναι ό,τι πρέπει για τον kostas και τον Ταγίπ!
Φαντάσου το πρώτο ευχαριστώ να το πει στον μαυρούλη ο μπούλης!

***

Χασοδίκη, ευχαριστώ για την νομική πληροφορία. Δεν τα πάω καλά με τα δικαστικά. Για ένα πράγμα χαίρομαι: δεν έχω πάει ποτέ μου σε δικαστήριο και δεν έχω κοιμηθεί ποτέ σε νοσοκομείο...

doctor

doctor είπε...

Σε συνέχεια του πολύ εύστοχου σχολίου του Κωνσταντίνου, παραθέτω από το σημερινό άρθρο του Πάσχου Μανδραβέλη στην Καθημερινή:

"Eντάξει, η τουρκική προκλητικότητα είναι αυτή που είναι, τα εσωτερικά προβλήματα της γείτονος είναι αυτά που είναι, αλλά πάλι... Κατάλαβε κανείς πώς και γιατί μετά από μια μεγάλη περίοδο νηνεμίας στο Αιγαίο ξαφνικά η Τουρκία αποφάσισε να εντείνει τις προκλήσεις; Γιατί τώρα αποφάσισε να «γκριζάρει», όπως είναι η διπλωματική αργκό, και κατοικημένα νησιά;

Υπάρχει η επαναλαμβανόμενη θεωρία της εξαγωγής των τουρκικών προβλημάτων στο Αιγαίο. Εδώ υπάρχουν λογικές ανακολουθίες. Η πρώτη έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ίδιοι που υποστηρίζουν αυτή τη θεωρία, υποστηρίζουν και την αντίθετή της. Θαυμάζουν, δηλαδή, το τουρκικό στρατιωτικοδιπλωματικό κατεστημένο, το οποίο -σε αντίθεση με την Ελλάδα- έχει ένα μακροχρόνιο σχέδιο εναντίον μας που δεν επηρεάζεται από την πολιτική συγκυρία. Οπότε είτε υπάρχει αυτό το συνεκτικό σχέδιο στο οποίο δεν χωρούν βήματα μόνο για εσωτερική κατανάλωση, είτε δεν υπάρχει και η εξωτερική της πολιτική χαράσσεται ανάλογα με τα εσωτερικά της προβλήματα.

Αλλά πάλι η Τουρκία έχει μονίμως προβλήματα και συνεπώς οι εξαγωγές των έπρεπε να είναι συνεχείς. Εδώ υπάρχει κι ένα περίεργο στοιχείο. Στον τουρκικό τύπο η πρόσφατη ένταση δεν υπάρχει ούτε ως μονόστηλο. Αρα, τι σόι εσωτερική κατανάλωση γίνεται στην Τουρκία όταν δεν υπάρχει καν το προϊόν στα ράφια; Για την ακρίβεια η μόνη κατανάλωση που γίνεται είναι ελληνική, με πρωτοσέλιδους τίτλους στις εφημερίδες και πατριωτικές δηλώσεις των πολιτικών".

http://www.medium.gr/articles/123201880626543.shtml

Meropi είπε...

Πάλι καλά που το δικαστήριο αθώωσε τους κατηγορουμένους και δεν υπέκυψε στις κάθε είδους "Λουκά"!!!
Υ.Γ. (προς Χασοδίκη) ο Γαβαλάς έφυγε με την εθελουσία έξοδο δικαστών. Αλλά υπάρχουν και παρόμοιοι.

xasodikis είπε...

Μερόπη, ευτυχώς. Αλλά λέγοντας "κανένας Γαβαλάς" το εννοώ όπως λέμε "νεσκαφέ", όπου η εμπορική ονομασία καταλήγει να σημαίνει το ίδιο το προϊόν :))

giant13 είπε...

Φίλε Δόκτορα

Ηγετικά στελέχη του ΚΚΕ που άλλων τα παιδιά σπουδάζουν στο, κατά τα άλλα ιμπεριαλιστικό κακό, Αμέρικα και άλλοι που ενώ φωνασκούν στα κανάλια με περισσή κομπορρημοσύνη και επίδειξη γνώσεων και θεωριών αλλά κυκλοφορούν και με μερτσέντες 250, δεν μπορούν να πείσουν πλέον.

Όσο δεν για τον συμπαθή Τσίπρα, κατάφερε με την στάση του και τις εκάστοτε απόψεις του (θαμαστής του Μάο, να ρίξει αισθητά τα ποσοστά του ΣΥΝ, σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις.

ΣΠ είπε...

Για το θέμα της δίκης της θεατρικής παράστασης πρέπει να σημειώσουμε ότι τα κόμματα που αναφέρονται ονομαστικά στο σχολιασμό ότι ακολουθούν την οδό της μισαλλοδοξίας, πήραν θέση εναντίον της επιχειρηθείσας λογοκρισίας. Αντίθετα με το κυβερνών κόμμα και, νομίζω, (πλην μεμονομένων περιπτώσεων) και αυτό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Θα σημειώσω επίσης ότι ο Φώτης Κουβέλης είναι Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ και από τους κύριους διαμορφωτές της πολιτικής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, η δε αναφορά στον Μιχάλη Παπαγιαννάκη, ως "παραγκωνισμένου" επειδή τους τελευταίους μήνες αντιμετωπίζει σοβαρότατο πρόβλημα υγείας, ήταν τουλάχιστον άκομψη. Ο ίδιος θα (ξανα)έλεγε "ψηφίστε με για αυτά που πιστεύω και αγωνίζομαι, και όχι για κάτι άλλο".
Νομίζω ότι η άκριτη υιοθέτηση χαρακτηρισμών σε βάρος οιουδήποτε, και η σύνδεσή τους με όχι κατ' ανάγκη σχετικά θέματα, αν δεν είναι και αυτό εκδήλωση μισαλλοδοξίας, είναι τουλάχιστον εμμονή.

Υ.Γ. Αν οι Τουρκικές παραβιάσεις/παραβάσεις στο Αιγαίο, είχαν σχέση με εσωτερική (για την Τουρκία) κατανάλωση, θα ετύγχαναν λίγο περισσότερο από μηδενική παρουσία στον Τουρκικό Τύπο.

SOLON είπε...

Με προβληματίζει το ότι υπάρχει νομικό πλαίσιο βάσει του οποίου μπορεί κάποιος να μηνύσει μία θεατρική παράσταση δηλαδή την έκφραση λόγου. Στα Facebook υπάρχουν μερικές επαίσχυντες ανθελληνικές σελίδες με τίτλο F.... Greece και τέτοια. Ένας φίλος μου ζήτησε να διαμαρτυρηθώ στο facebook για να σβηστεί η σελίδα. Όταν του είπα ότι πιστεύω οτι οι ανθέλληνες έχουν ίσο δικαίωμα έκφρασης και οτι δεν θα ζητήσω να σβήσει η σελίδα, έγινε πράσινος απ τον θυμό του. Πότε θα καταλάβουμε οτι για να έχουμε δικαίωμα να εκφράζουμε ελεύθερα τις σκέψεις μας που μερικές φορές μπορεί να ενοχλούν κάποιους, έχει σαν τίμημα το να εκτιθέμεθα σε σκέψεις και λόγους που μερικές φορές μπορεί και να μας ενοχλούν.

Cyverius είπε...

Σε συνέχεια του σχολίου του Κωνσταντίνου και του άρθρου του Πάσχου Μανδραβέλη στην Καθημερινή, παραθέτω απόσπασμα του άρθρου του Ριχάρδου Σωμερίτη στο σημερινό Βήμα:

Είναι πολύ χαρακτηριστικός ο καταιγισμός ψυχροπολεμικών δήθεν πληροφοριών και η δραματικοποίηση άλλων με τις οποίες, παρά τις διαψεύσεις, μας βομβαρδίζουν καθημερινά: παράδειγμα η δήθεν παρενόχληση του προεδρικού ελικόπτερου στο Αγαθονήσι ή οι πανηγυρισμοί για τα γυμνάσια της ρωσικής αρμάδας στην περιοχή που μερικοί εμφάνισαν σαν εγγύηση των συμφερόντων μας, ξεχνώντας ότι περιλάμβαναν φάσεις στενής συνεργασίας με την Τουρκία... Φυσικά, το εύκολο (σαμαρικό άραγε;) επιχείρημα για τις διαψεύσεις είναι ότι η Αθήνα υποβιβάζει τα πάντα για να φαίνεται «καλό παιδί». Οι ίδιοι ή τα ξαδελφάκια τους ισχυρίζονται ταυτόχρονα ότι ο θερμός Δεκέμβρης και τα όσα συνεχίζονται οργανώθηκαν από όσους (δηλαδή τους Αμερικανούς) θέλησαν να εκδικηθούν τη χώρα μας για τη φιλορωσική στάση της. Πάντα σύμφωνα με ακαθόριστες «πηγές που γνωρίζουν». Ερώτημα: Και η Τουρκία πώς τα πάει με τη Ρωσία; Και όμως, τα πραγματικά προβλήματα είναι γνωστά. Και πιο γενικά το Αιγαίο, δηλαδή ένας κοινά αποδεκτός καθορισμός των αμοιβαίων χωρικών και διεθνών υδάτων σε λογικό συνδυασμό με τον εναέριο χώρο. Τα περισσότερα αεροπορικά επεισόδια στο Αιγαίο συμβαίνουν διότι πέρα από τους μύθους δεν υπάρχει αμοιβαία συμφωνία και διεθνής συναίνεση για το ποιος είναι ο εθνικός μας εναέριος χώρος και ποιος ο διεθνής. Αυτό δεν νομιμοποιεί τον όποιο τουρκικό τσαμπουκά. Αλλά δεν καθαγιάζει και τις ελληνικές αντιδράσεις.

Είναι εύκολο και πολιτικά αποδοτικό να τα βάζεις ακίνδυνα με την κακή και «βάρβαρη Τουρκιά». Κυρίως όταν υποβαθμίζεις τα όσα θετικά συμβαίνουν εκεί, υποβαθμίζοντας έτσι και τις πιέσεις για να προχωρήσει πιο γρήγορα και πιο βαθιά η σημαντική αυτή χώρα στον διστακτικό ως τώρα ευρωπαϊκό εκσυγχρονισμό της, που, κακά τα ψέματα, καλό θα έκανε αν προχωρούσε και εδώ! Είναι εξίσου εύκολο και ίσως προσωπικά αποδοτικό να κατηγορούνται για «υποτέλεια» όσοι έστω και δειλά δεν θέλουν την ένταση γιατί μπορεί να οδηγήσει και σε θερμά επεισόδια. Λες και η μόνη σωστή πολιτική είναι η αντιπαράθεση της επιθετικότητας στην επιθετικότητα, δηλαδή μια πολιτική τύπου Ισραήλ (τους αρέσει;). Κι ας είναι, κυνικά και ρεαλιστικά, διαφορετικός ο συσχετισμός δυνάμεων. Μολοντούτο οι υποστηρικτές του «κόμματος του πολέμου» κάτι τέτοιο θα ήθελαν. Τους οφείλεται απάντηση.

glam είπε...

Όταν τα παιδιά σου σπουδάζουν στο Αμερικάνικο Κολέγιο, ενώ "κόβεις φλέβες" για την δημόσια παιδεία, και όταν αποκαλύπτεται, δηλώνεις:

"...Οφείλετε σε οικογενειακή ΠΑΡΑΔΟΣΗ..."

Ενώ είσαι Γ. Γραμματέας του Κ.Κ.Ε. και εκδίδεις τον "ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ"!!!

Απλά δεν ασχολείσαι μαζί τους, όπως και η πλειοψηφία άλλωστε....

αθεόφοβος είπε...

Αυτό το -θα σας κάψουμε-όλο χριστιανική αγάπη είναι!
Μαζί με την χριστιανική αρχή της συγνώμης-Πάτερ, άφες αυτοίς ού γαρ οίδασι τι ποιούσι!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Δογματισμός, μισαλλοδοξία, μίσος αντιχριστιανικό. ΑΥτές είναι οι κυ΄ριες κατηγορίες που πάντα προσάπτουμε. Αναρωτιέμαι όμως κάθε φορά γιατί όλη αυτή η βιομηχανία μηνύσεων και αγωγών; Από τη μια οι αποζημιώσεις που κατά καιρούς ζητούν και κυρίως η διαφήμιση των οργανώσεών τους. Οι κινήσεις αυτές όχι μόνο συγκρατούν το πιστό κοινό τους, αλλά κάνουν φοβερή διαφήμιση στις τηλεοπτικές οθόνες της δράσης τους.

doctor είπε...

Meropi, θα ήταν επικίνδυνο για την Δημοκρατία να δικαιωνόταν οι φανατικοί χριστιανοί.
Δεν θέλω να ζήσει ξανά αυτή η χώρα τα αίσχη του "τελευταίου πειρασμού".

***

Χασοδίκη, το "Γαβαλάς" σαν εμπορικό σήμα το έχει προλάβει ο γνωστός Λάκης!

doc

doctor είπε...

Γίγαντα, δεν θα αργήσει η ημέρα που οι ίδιοι του ΣΥΝ θα καταλάβουν τι βλακεία έκαναν και ψήφισαν τον Τσίπρα ως αρχηγό του κόμματος.

***

Σταύρο, δεν έγραψα πουθενά ότι τα κόμματα της Αριστεράς πήραν το μέρος των φανατικών Χριστιανών.
Απλώς κατέγραψα τον δικό τους φανατισμό στα πολιτικά δρώμενα.

Για τον Παπαγιαννάκη δεν το γνώριζα, οπότε ανακαλώ.

Όσο για τον Φώτη Κουβέλη, τον είδα σε εκπομπή της ΝΕΤ πρόσφατα (του Πολίτη).
Λοιποί καλεσμένοι οι Γιαννάκου, Λοβέρδος, Μανωλάκου (ΚΚΕ), Βορίδης.
Η νηφαλιότητα και η μεγάλη προσωπικότητα του Κουβέλη επεσκίασε τους πάντες και έκανε την συζήτηση τόσο όμορφη, τόσο ήσυχη, τόσο ήρεμη.
Ακόμη και ο Βορίδης ήταν πολύ καλός και συγκροτημένος (καμία σχέση με τους γραφικούς Βελόπουλο, Μπουμπούκο και Καρά Τζαφέρ).
Εκεί λοιπόν ο κ.Κουβέλης έκανε κάποιες πολύ ωραίες δηλώσεις για το Άσυλο, που ήταν εμφανώς διαφοροποιημένες από τις επίσημες του ΣΥΝ.
Τον θυμάμαι επίσης σε άλλη εκπομπή της ΝΕΤ (της Φλέσσα νομίζω) να μιλάει τόσο ήρεμα με τον Στ.Παπαθεμελή και να διαφωνεί τόσο κόσμια, τόσο ωραία.
Μακάρι να ήταν έτσι όλοι οι πολιτικοί.
Εξυπακούεται βέβαια ότι το προφίλ του κ.Κουβέλη δεν "πουλάει" στα ιδιωτικά κανάλια. Εκεί θέλουν σαματατζήδες σαν τον Μπουμπούκο, σαν τον Τράγκα, τον Κακαουνάκη,αυτή την ανεκδιήγητη της ΝΔ την Παπακώστα, την Κανέλη με την τσιγαριά στο χέρι να ουμ' και λοιπούς μαϊντανούς...

Ζητώ συγνώμη για άλλη μια φορά για τον κ.Παπαγιαννάκη.

doctor είπε...

Σταύρο, συμφωνώ με το Υ.Γ. σου.
Γι'αυτό κι εγώ στο δικό μου (στο κυρίως θέμα) το θερμό επεισόδιο το έχω εντός εισαγωγικών.
Το άρθρο του Π.Μανδραβέλη άλλωστε τα λέει όλα.

***

Σόλωνα, η ποινικοποίηση της τέχνης και της σκέψης είναι κατακριτέα.
Κανείς δεν υποχρέωσε κανέναν να δει αυτή την παράσταση.
Βέβαια μια κοινωνία δεν είναι ζούγκλα, δεν είναι ανεξέλεγκτη γι'αυτό και υπάρχουν οι διατάξεις περί "δημοσίας αιδούς" κ.λπ.

***

Cyverius, πολύ καλό και το άρθρο του Σωμερίτη.
Ο φιλοκυβερνητικός τύπος παίζει πάλι σενάρια ασσύμετρων απειλών όπως τότε με τις μεγάλες φωτιές, προσπαθώντας να συσκοτίσει και να αποπροσανατολίσει.
Για τον τραγικό Κουρή τι να πει κανείς. Η Αυριανή ανέκαθεν ήταν στο ίδιο επίπεδο.

***

glam, πρέπει να τηρούμε "τας παραδόσεις".

***

Αθεόφοβε, καταρχήν η ημέρα 21/3/2006 ήταν Τρίτη και η νηστεία ξεκίνησε στις 6/3/2006, οπότε οι χριστιανοί μπορούσαν να τους ψήσουν και να τους φάνε μάλιστα!

***

Δείμε, ακριβώς. Αυτή η βιομηχανία αγωγών και μηνύσεων είναι απίστευτη.
Σκεφτείτε ότι τα γεγονότα έγιναν τον Φεβρ. του 2006 και η απόφαση βγήκε τον Ιαν. του 2009, σχεδόν τρία χρόνια μετά...
Βέβαια ο Χασοδίκης και η Μερόπη ως δικηγόροι θα έχουν να διηγηθούν πάρα πολλά γι'αυτό το θέμα...

doctor

doctor είπε...

Συνεχίζοντας τον συλλογισμό μου σχετικά με τα όσα έγραψα στον SOLON:

Υπάρχει διαφορά στην ελευθερία της έκφρασης όταν αυτή απευθύνεται σε ανθρώπους που την δέχονται εκουσίως (π.χ. μια θεατρική παράσταση, ένα βιβλίο, μία τηλεοπτική εκπομπή κ.λπ.) και είναι εντελώς διαφορετικό όταν κάτι είναι υποχρεωτικό εκ των πραγμάτων: π.χ. ένα πανεπιστημιακό μάθημα, ένα σχολικό βιβλίο.

Ο κ.Πλεύρης δηλαδή είναι ελεύθερος να γράφει ό,τι θέλει στα βιβλία του. Μέχρι εκεί καλώς.
Αν όμως αυτά τα βιβλία δοθούν στα σχολεία, τότε αλλάζει το πράγμα.

Εκεί λοιπόν, από την ελευθερία της έκφρασης περνάμε στην ανοιχτή προπαγάνδα.

Δύσκολα θέματα, πολύπλοκα, πολύπλευρα και πολυεεπίπεδα.

doctor

Rodia είπε...

Οταν δυσκολεύουν τα πράγματα, μόνο σοβαρές συζητήσεις δεν αντέχω. Τι να προσθέσω σε όσα συμβαίνουν; Προτιμώ να εκφράζομαι με τη σάτιρα.
Αυτά τα γράφω επειδή δεν μπαίνω στη συζήτηση...
Για το Υ.Γ. πάντως, νομίζω ότι ο ντόρος που γίνεται είναι μια σπασμωδική προσπάθεια αντιπερισπασμού της "κοινής γνώμης" και τπτ περισσότερο. Για σκεφτείτε πότε βγαίνει στην επιφάνεια το ελληνοτουρκικό...

mtryfo είπε...

Δεν θα σχολιάσω καθόλου τα της Κανέλλη... με κάλυψε πλήρως η παραπομπή σου στον Roides (νάναι καλά ο Λασκαράτος)...

Σχετικά με τους ταγούς της εκκλησίας, όσα χρόνια ηταν επικεφαλης ο Παρασκευαϊδης, οι φανατικοί είχα πάρει τα πάνω τους και ανέβαζαν και κατέβαζαν έργα, ηταν μπροστάρηδες στην πυρά βιβλίων και ό,τι άλλο μπορεί να βάλει ο ανθρώπινος νους για να "προστατέψουν" την θρησκεία που εβάλλετο απο τους εχθρούς της...
Εμείς δυστυχώς εδώ πάνω, έχουμε ακόμη "προστάτες" που μας σπάνε τα νεύρα με τις ανοησίες που εκστομίζουν στα πρόθυμα κανάλια!!!

Τώρα για το υστερόγραφό σου, δεν ξέρω αν ειναι εν δυνάμει σενάριο, γιατί τώρα τελευταία μπορεί να είναι σε έξαρση οι παραβιάσεις, θαλάσσιου και εναέριου χώρου αλλά
νομίζω ότι τις σκηνές των εν αποστρατεία ή εν ενεργεία αξιωματούχων του τουρκικού στρατού να οδηγούνται στις φυλακές με χειροπέδες, νομίζαμε ότι δεν θα τις δούμε ποτέ... εννοείται σε μια χώρα που ο στρατός έχει το πάνω χέρι....

Κάτι νομιζω ότι αλλάζει στην γείτονα, τι όμως? Θα δείξει!!!

Unknown είπε...

Από την Ελευθεροτυπία:
“Ενοχλήθηκε και ο εισαγγελέας!
(…) ο θίασος και ο Θεοδωρόπουλος εμφανίστηκαν ενώπιον της ανακρίτριας, η οποία τους προκατέλαβε ότι η υπόθεσή τους θα έμπαινε στο αρχείο.
Ο εισαγγελέας, όμως, τη διέψευσε, (…) καλεί τον θίασο του «Θείου Βρέφους» σε δίκη”


Να θυμίσω “«Ανακοινούται ότι η δευτέρα παράστασις των "Ορνίθων" του Αριστοφάνους, η οποία επρόκειτο να δοθή χθες Κυριακήν και ώραν 8.30 εν τω πλαισίω του Φεστιβάλ Αθηνών, εματαιώθη κατ' εντολήν του υπουργού Προεδρίας Κυβερνήσεως, του κ. Κ. Τσάτσου, καθ' όσον το εμφανισθέν έργον, ατελέστατα προπαρασκευασμένον, απετέλεσε παραμόρφωσιν του πνεύματος του κλασικού κειμένου, ωρισμέναι δε σκηναί αυτού παρουσιάσθησαν κατά τρόπον προσβάλλοντα το θρησκευτικόν αίσθημα του λαού»

Κι όμως: δύο χρόνια αργότερα, το 1962 η παράσταση παρουσιάζεται στο Θέατρο των Εθνών και αποσπά το Α' Βραβείο. Ακολουθεί μια μαμούθ δοξαστική περιοδεία στην Ευρώπη και την τότε ΕΣΣΔ. Οι κριτικοί στις καλύτερες εφημερίδες του κόσμου παραληρούν” εδώ

Τις παλαιότερες εποχές ματαίωναν τις παραστάσεις χωρίς δίκη. Πάντα οι υπαίτιοι, διάφοροι συντηρητικοί, προσβεβλημένοι, ανήμποροι οι δύστυχοι να αντιληφθούν το όμορφο ή το χιουμοριστικό.

Και βέβαια και τότε τους έπαιρναν στο ψιλό

“Μετά απ' αυτό το περιστατικό, ο Δημητριάδης στις γελοιογραφίες του ζωγράφιζε διαρκώς δίπλα στον Τσάτσο και μια κότα. Κάποια στιγμή, οι δύο άνδρες βρέθηκαν σε μία εκδήλωση, οπότε ο αείμνηστος Ακαδημαϊκός και Πρόεδρος της Δημοκρατίας ρώτησε τον δημοσιογράφο: «Καλά κ. Δημητριάδη, γιατί με ζωγραφίζετε πάντα με μια κότα;» και ο Δημητριάδης του απάντησε: «Ένα μυστήριο πράγμα υπουργέ μου, το ίδιο ακριβώς με ρωτά και η κότα»” εδώ

Η κοινωνία μας συνεχώς προοδεύει και γίνεται πιο ανοικτή (ευτυχώς).
Ας ελπίζουμε σε μερικά χρόνια να μην ενοχλείται κι ο κυρ. εισαγγελέας, χα χα χα !!

Την καλημέρα μου σε όλους

Σοφία είπε...

Σε όλα συμφωνώ αλλά ειδικά αυτό για τα επιχειρήματα και τις φωνές με άγγιξε με το παραπάνω. Δεν τα θυμάμαι έτσι τα πράγματα στην Ελλάδα παλιότερα. Τώρα γυρίζω πίσω και δεν αντέχω να δω ούτε 5 λεπτά ειδήσεις...

aggelos-x-aggelos είπε...

Πάντως η παράσταση είχε πολύ γέλιο! Την είχα δει την δεύτερη χρονιά που παιζόταν στο Club 22, αν θυμάμαι καλά.

doctor said...
Για ένα πράγμα χαίρομαι: δεν έχω πάει ποτέ μου σε δικαστήριο και δεν έχω κοιμηθεί ποτέ σε νοσοκομείο...

Για 2 γιατρέ μου, για 2... :)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τα συμπτώματα παρακμής της κοινωνίας μας (κι όχι μόνο του πολιτικού κόσμου) είναι, δυστυχώς, πολλά και βαθιά!
Σήμερα, δεν μπορείς εύκολα να μιλήσεις με άνθρωπο για κάποιο φλέγον θέμα χωρίς να κινδυνεύσεις στο τέλος να τσακωθείς!
Κυριαρχούν η άγνοια, ο φανατισμός, όλοι νομίζουμε πως κατέχουμε τη μόνη αλήθεια, δεν μπορούμε να διακρίνουμε αποχρώσεις εκτός του άσπρου-μαύρου κλπ κλπ.
Να αναφέρω ένα συγκεκριμένο παράδειγμα, που δείχνει άσχετο αλλά καθρεφτίζει τη μετάλλαξη της κοινωνίας μας τα τελευταία χρόνια: θυμάμαι πριν 25 περίπου χρόνια που πηγαίναμε στα γήπεδα και, εκτός τις θύρες των φανατικών, είμαστε όλοι ανάμικτοι, πανηγυρίζαμε τα γκολ τις ομάδας μας χωρίς ο διπλανός μας να ενοχληθεί ή να θυμώσει! Τα τελευταία χρόνια οι φίλαθλοι είναι αυστηρά χωρισμένοι στις κερκίδες και με κάμποσες διμοιρίες ΜΑΤ ανάμεσά τους! Το θεωρείς τυχαίο;

Λωτοφάγος είπε...

Νομίζω ότι τους συμφέρει η ένταση κι όχι η σύρραξη! Αποπροσανατολίζει.
Για το κύριο άρθρο, επαναλαμβάνω ότι θυμίζουμε χώρα μουτζαχεντίν, που κάνει μικρά βήματα βελτίωσης!

Aphrodite είπε...

Αν είναι τόσο σκατά (από χριστιανοηθικοπλαστικής απόψεως) μια παράσταση, άστην να καεί μόνη της.... Με πλακάτ και αγωγές μόνο διαφήμιση της κάνεις.

Εκτός αν κερδίζεις δωρεάν Αγίες Γραφές και "εικονίτσες" για το Κατηχητικό (μη τυχόν και ξεμείνεις), κάθε που κατσικώνεσαι και ζ-μπρώχνεις απ'όξω από το θέατρο...

Για την τιμημένη αριστερά, και όλους της "Προόδου", τους "κατά της βίας" αμερόληπτους, εγώ δεν είδα να υπερμάχονται των δικαιωμάτων του αστυνομικού που την έφαγε στο δόξα πατρί... για να μην ξεχνιόμαστε δλδ...

Περί Παναγόπουλου, το ΒΑΣΙΚΟ θέμα, το ότι δλδ βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα νέο είδος "τρομοκρατίας" (γενικά) και "μαφίας" (επί ελληνικού εδάφους), με δολοφονίες κανονικά, μέρα μεσημέρι σε κεντρικές λωφόρους κτλ, αυτό ΔΕ μας ανησυχεί, ε? Μόνο το αν εκαναν έκπτωση στα λύτρα, πόσοι φρουρούν τους VIPS μας, πόσο επικίνδυνο έγινε το Καβούρι (φίσκα οι καφετέριες Λαιμό/Βουλιαγμένη by the way, τόση ανησυχία πού να την χωρέσουν τα ένδοξα Νότια Προάστεια?!) και η Μαρί να βραβεύεται για το "Αχαχαχ Με Αγάπη" - ΜΗ ΧΕΣΩ!

Οσο για τα ελληνοτουρκικά, εμείς δλδ δεν τους χωνόμαστε και δεν τους παραβιάζουμε τον έρωτα? Τους έχουμε φλομώσει στην κηροζίνη, αλλά εδώ, μούγκα στη στρούγκα.... τώρα καιγόμαστε, οπότε μέχρι και ελληνο-κινεζικά θα ευφεύρουμε...

Α ρε ντοκ, δεν έχω ιντερν(ι)ετ, να ξεσπαθώσω κι άλλο... πάντως το σίγουρο είναι ότι πολυ στραβά αρμενίζουμε, και ο μεγαλύτερος εχθρός μας είναι το "ταμπού" μην τυχόν τα χώσουμε σε κάποιον για να δείξουμε το αυταπόδεικτο (η αλήθεια είναι ΜΙΑ ως γνωστόν) και μας παρεξηγήσουν....

Το να σε αποκαλούν στο Ελλαδιστάν "φασίστα" και "αντι-αριστερό" έχει καταντήσει εκτός από τροχοπέδη, ειλικρινά γελοίο...

Ποιά δεξιά κι αριστερά ιδεολογία, αφού παντού στην παγκοσμιοποίηση φαίνονται οι σωστές κατευθύνσεις, και αυτές δεν διαφέρουν παρά μόνο στις λεπτομέρειες εφαρμογής τους...

Γι'αυτό, μια αφιέρωση από την παρτιτούρα του Τιτανικού που είχαμε ως Ελληνάρες στα χέρια μας, την ώρα του ύστατου "γκλουμπ-γκλουμπ"....

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

doctor είπε...

Rodia, η σάτιρα είναι και αυτή ένα όπλο, όπως η ποίηση είναι το καταφύγιο που όλοι μισούμε, όπως έγραψε ο Καρυωτάκης.

***

mtryfo, όντως αλλάζουν τα πράγματα στην Τουρκία και είναι λυπηρό που εδώ οι δικοί μας βρήκαν ξαφνικά διέξοδο στα εθνικά.
Βγήκε ένας βλαξ σλαβομακεδόνας και ανέβασε μια παπαριά στο youtube για τον ανυπόληπτο Σαμαρά και ξαφνικά τον έκανε τον πιο σημαντικό έλληνα και τον πιο άμεσο στόχο της ΠΓΔΜ!!!
Και τα κανάλια με λεζάντες: "προκαλούν οι σκοπιανοί".
Φανταστείτε να πάρουν τις παπαριές της Χρυσής Αυγής οι γείτονες και να γράφουν: "προκαλούν οι έλληνες...".
Στην προσπάθεια αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης, και ο μουλάς Άνθιμος με τις γνωστές ανόητες δηλώσεις τους.
Το σιγοντάρισμα στην κυβέρνηση Καραμανλή περνάει μέσα από τους φανταστικούς εχθρούς.
Οι τούρκοι για την είσοδο της φρεγάτας τους στο Αιγαίο ζητήσανε συγνώμη και είπανε επίσημα ότι μπερδευτήκανε, ενώ αν ήθελαν ένταση θα έλεγαν ότι το Αιγαίο τους ανήκει κ.λπ.
Μέχρι και ο μικρός Γιωργάκης χθες πούλησε τσαμπουκά στους τούρκους στην ομιλία του στα Τρίκαλα (νομίζω).
Την ώρα που πρέπει να στηριχθεί διεθνώς ο Ερντογάν για να γκρεμίσει το κεμαλιστικό κατεστημένο, οι δικοί μας ανόητοι βρίσκουν ευκαιρία για να λύσουν τα εσωκομματικά τους.

doctor

doctor είπε...

kossak, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα links.
Ειδικά αυτό με τον Κουν είναι νομίζω χαρακτηριστικό παράδειγμα της λογοκρισίας της εποχής.
Όταν ένα κράτος απαγορεύει στον Κουν, φυλακίζει τον Μίκη, τότε δεν μπορεί να ονομάζεται δημοκρατικό.

***

Σοφία, εδώ οι ειδήσεις έχουν κάτι από λαχαναγορά, από Βαρβάκειο, από λαϊκή αγορά.

***

Άγγελε, για δύο, έχεις δίκιο. Α, και ένα τρίτο: Δεν έχω πάει ποτέ σε σκυλάδικο!!!

***

Ασκαρδαμυκτί, νομίζω ότι σήμερα όποιος πάει στο γήπεδο κάθε Κυριακή δεν είναι νορμάλ και όποιος πάει στο γήπεδο με το παιδί του είναι για ψυχιατρείο...

***

Λωτοφάγε, αποπροσανατολισμός, ναι.
Όπως πριν 1,5 χρόνο με τις φωτιές όπου η κυβέρνηση (με σύμμαχο τον φιλοκυβερνητικό τύπο, τον Ευαγγελάτο και άλλους) προσπαθούσε να κρύψει την ανεπάρκειά της μέσα από ασύμμετρες απειλές και "σχέδια" κατά της Ελλάδας.
Μόνο που η Ελλάδα δέχτηκε επίθεση ανευθυνότητας και ανεπάρκειας.

doctor

doctor είπε...

Afroditi, σαν τα χιόνια και απολαυστική όπως πάντα.
Άντε, βάλε ίντερνετ να γίνει της π....ς!

doctor

Ποντος και Αριστερά είπε...

doctor-α

σου άφησα ένα σχόλιο για τον τουρκικό ιμπεριαλισμό. Μάλλον δεν χώραγε στην εδώ κουβεντα οπότε δεν το εμφάνισες.

Να σου πω ότι συμφωνω μ΄αυτό που γράφεις
"Την ώρα που πρέπει να στηριχθεί διεθνώς ο Ερντογάν για να γκρεμίσει το κεμαλιστικό κατεστημένο, οι δικοί μας ανόητοι βρίσκουν ευκαιρία για να λύσουν τα εσωκομματικά τους"...

Ξέρεις φαντάζομαι ότι ο Εντογάν γεννήθηκε στο χωριό Ποταμιά, του Ριζαίου του ανατολικού Πόντου. Όχι ότι αυτό σημαίνει κάτι στον κρατικό του ρόλο.

Η άποψή μου δεν καθορίζονταν από τα συγκυριακά συμφέροντα του Κωστάκη ή της Ντορούλας, που τρέμουν έτσι κι αλλιώς μήπως οι τούρκοι στρατηγοί εκφράσουν κάποια στιγμή και επί πεδίου τις πραγματικές τους διαθέσεις


Τέλος πάντων, επειδή αυτό που έγραψα δεν το κράτησα, αν δεν το έχεις εξαφανίσει τελείως, στείλτο μου στο μέιλ μου και θα σε ευγνωμονώ. Κι αν όχι αιωνίως, τουλάχιστον για κάμποση ώρα!!!

doctor είπε...

Ομέρ πουλόπομ' ένα σχόλιο ήρθε, αυτό που έγραψες τώρα.
Δεν ήρθε τίποτα άλλο και να ξέρεις ότι δεν σβήνω τίποτα αρκεί να μην περιέχει ύβρεις και απαξιωτικές εκφράσεις.

doc

Unknown είπε...

Λογοκρισία :-(

"O Ελληνο αυστραλός συγγραφέας Χάρης Νικολαΐδης έχει καταδικαστεί σε τρία χρόνια φυλάκιση στη Ταϊλάνδη για προσβολή του μονάρχη τού έθνους σε ένα μυθιστόρημα."

Εδώ

Εδώ

"Ας καλέσουμε όλοι την Πρεσβεία της Ταϊλάνδης στην Αθήνα, στο 210 6710155 για να διαμαρτυρηθούμε ή ας στείλουμε e-mail στο thaiath@otenet.gr. Όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο. Για να μην επαληθευθούν οι φόβοι του Χάρη, ότι αν ξεχαστεί το θέμα του, θα ξεχαστεί κι ο ίδιος στα μπουντρούμια της Ταϊλάνδης!"

Εδώ

Θα βοηθούσε αυτό; τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε; :-(

aggelos-x-aggelos είπε...

doctor said...
Άγγελε, για δύο, έχεις δίκιο. Α, και ένα τρίτο: Δεν έχω πάει ποτέ σε σκυλάδικο!!!

Για το τρίτο χάνεις που δεν το έχεις κάνει. Μια δυο φορές το χρόνο, με την κατάλληλη παρέα για χαβαλέ και το κατάλληλο κεφάλι από ουίσκια, είναι...

Άμα θες πάμε μαζί ένα Μαργαρίτη ή όπου θες εσύ, να δεις γέλιο.

Σε προσκαλώ, κερνάω!

Υ.Γ. Τονίζω: Όχι πάνω από δύο φορές το χρόνο και όχι απαραίτητα κάθε χρόνο. Για να γελάσουμε είναι, δεν είναι πολιτιστικά κέντρα...

doctor είπε...

kossak, το είδα σήμερα στην ΝΕΤ. Απίστευτη ιστορία. θα στείλω φυσικά Email στην πρεσβεία της Ταϊλάνδης. Το λιγότερο που μπορώ να κάνω αυτή τη στιγμή.

***

Άγγελε, δεν μου αρέσει αυτού του είδους η μουσική. Προτιμώ να πάω ...εκκλησία και να ακούσω τον μουλά Άνθιμο live! lol!

Δεν σας το έχω πει. Τον Άνθιμο τον γνωρίζω προσωπικά από τότε που ήταν μητροπολίτης Αλεξανδουπόλεως.
Τον γνώρισα μέσω του θείου μου που ήταν πατριώτης του (από τον νομό Ηλείας).

doc

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Άσχετο αλλά μιας και αναφέρατε την Ταιλάνδη, όταν είχα πάει είχα φρικάρει από την προπαγάνδα που γινότανε για τον μονάρχη τους. Υπήρχαν λεωφόροι που κάθε 100 μέτρα υπήρχε και ένα τεράστιο πορτρέτο του.

Ο χαβαλές ήταν πως μαζί μας ήταν και μία Αμερικανίδα η οποία αγνοούσε τι εστί προσωπολατρεία και μου είπε: "οι ντόπιοι πρέπει να αγαπάνε πολύ τον βασιλιά τους". Μου ήρθε να της πω: έλα στην Ελλάδα να δεις τι θα πει προσωπολατρεία αλλά δεν της το είπα.

Locus Publicus είπε...

Αγαπητέ μου doctor, οι μουλάδες Ανθιμος, Τσίπρας, Μπουμπούκος, et al, είναι απλώς οι εκπρόσωποι των τριών κέντρων παραγωγής μαζικής ιδεολογίας στη χώρα μας, κάτι που πάει πολύ πίσω ιστορικά. Ο καθένας βρίσκει λόγους να διακόψει την παράσταση κάποιου άλλου. Δεν διαφέρει αυτή η συμπεριφορά, απο το κλείσιμο των εθνικών οδών απο τον κάθε καρα*&^@ που γουστάρει, το μήνυμα "Θεοδωράκη" που έρχεται περιστασιακά μέσα απο τα δικά του κανάλια, το πανό στην Ακρόπολη, ή την επίθεση Πλεύρη κατα της λογοτεχνίας. Η μόνη λύση, είναι καλύτερη προπαγάνδα απο τη μεριά μας, καλύτερα βιβλία, καλύτερη τέχνη. Σκοταδισμός και ελευθερία πάντα θα μάχονται.

Ωραία τα σχόλια. Με το σκυλάδικο προσωπικά δεν έχω πρόβλημα, και όσο για την υπόθεση του Ελληνα στην Ταυλάνδη, ευχαριστώ τον Kossak για την πληροφορία. Θα στείλω εμέηλ διαμαρτυρίας.

doctor είπε...

Γιάννη, ο πιο άθλιος ήταν ο Σαντάμ που είχε γεμίσει το Ιράκ με αγάλματά του...

***

locus, ευτυχώς σήμερα αυτές οι περιπτώσεις είναι εξαίρεση.
Το σκοτάδι του μετεμφυλιακού κράτους έχει φύγει.
Η Δημοκρατία έστω και κουτσή υπάρχει.
Και δίνει το δικαίωμα στην έκφραση σε όλους, ακόμη και στις αερολογίες του συζύγου της κυρίας Μανωλίδου...

doc

Ανώνυμος είπε...

Καλά για τον ΣΥΝ, δεν έχω λόγια doctor.

ΣΠ είπε...

Πολύ ενδιαφέρον και σχετικό με το ΥΓ της δημοσίευσής σου Δημήτρη το σημερινό (26-1-09) ρεπορταζ του Κούλογλου:
http://www.tvxs.gr/v3957
"Εμείς" (ή ακριβέστερα "οι δικοί μας" ) σκούζαμε σαν ατιμασμένες και εγκαταλελειμμένες, και οι ...βάρβαροι ονόμαζαν δρόμο με το όνομα του ρωμιού γιατρού που είχε εκεί το σπίτι του.

Και, κάτι άλλο, ας πει κάποιος σε αυτούς του ΛΑΟΣ να διαβάσουν Κων. Παπαρηγόπουλο, για να μάθουν τι ήταν οι Σελτζούκοι, γιατί δεν τους αντέχω άλλο.....

darkwhisper είπε...

Σημ. 1:
"Την ώρα που πρέπει να στηριχθεί διεθνώς ο Ερντογάν για να γκρεμίσει το κεμαλιστικό κατεστημένο, οι δικοί μας ανόητοι βρίσκουν ευκαιρία για να λύσουν τα εσωκομματικά τους."

Σημ. 2:
Στο περιστατικό που ανέφερε ο kossak με το Δημητριάδη, τον Τσάτσο και την κότα λύθηκα στα γέλια!

Τώρα συνεχίζοντας το συλλογισμό του SOLONα, θα έλεγα ότι είναι πια πολυ εύκολο να δεις ανθρώπους στην ελλάδα να διαμαρτύρονται για τις μεσαιωνικέ νοοτροπίες και πρακτικές Χριστιανών στην Ελλάδα.

Εύκολα πια καταδικάζουμε χριστιανούς λογοκριτές και τις πρακτικές τους. Και καλά κάνουμε, δε λέω. Με προβληματίζει όμως αρκετά το κατα πόσο όλη αυτή η "αριστεροσύνη" είναι η μόδα της εποχής.

Αν λοιπόν αύριο μια ταινία παρουσιάζει τον Τσε γκεβάρα ως δολοφόνο, το Λένιν ώς εγκληματία, και το Χιτλερ ως λυτρωτή των γερμανών από τη μάστιγα των εβραίων, και έρθουν κάμποσοι φανατικοί αριστεροί, εμποδίζοντας την προβολή.

ΑΥΤΟΥΣ τους καλλιτέχνες ποιος θα τους προστατεύσει; Ποιος θα υπερασπιστεί το δικαίωμα τους στην άποψη και στην έκφρασή της;

Πολύ με προβληματίζει ένα τέτοιο σενάριο είναι η αλήθεια.Όλος αυτός ο κατά περίπτωση αντιβισμός είναι ίσως και πιο επικίνδυνος, από την απραξία.

Χαίρετε! Η λέξη της ημερας είναι: ingingi